Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under januari 2007

Av Tjärnmo - 7 januari 2007 22:15



                           


Idag äre 1 månad sen jag träffa min underbara älskling! Du betyder allt för mej Mathias! Du ska bara veta hur mkt jag tycker om dej! Du är såå himla underbar o fin o heeet! =)
Du är den enda för mej & jag hoppas att de kommer vara du & ja!!!!

I´m In Heaven... And Youre My Angel !!!<3<3<3

Älskar dej.

                            

Min lille Lucaz, min prins! är nu 9 månader & 8 dagar!
De är helt sjukt va tiden går fort!! Jag kan bara inte fatta de! Sjukt, sjukt sjukt!!! Men jag är lika glad ändå xD För jag längtar tills han börjar springa osså... för då kan man juh busa på ett annat mysigt sätt =) . Men ja kan fortfarande inte fatta att du min lille prins är redan så stor... och snart 1 år! woooooooo... men även att lille du har kommit ut... Men man känner juh  redan nu att de hade varit väldigt mysigt me en liten till nu... känner mej sugen på att ha bebis i magen! För de va en sån UNDERBAR tid! =)

I´m In Heaven... And Youre My Angel!

Älskar
Dej Lucaz<3<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards