Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under juli 2011

Av Tjärnmo - 27 juli 2011 23:58

Tur
Turen spelar ingen stor roll i dagens händelseutveckling. Det är snarare hårt arbete som får dig att nå dina mål.
Hälsa
Trots gårdagens stress kan du känna dig pigg och kry. Det kan betyda att din hälsa är bra och motståndskraftig just nu. Det är bara att fortsätta.
Ekonomi
Din ekonomi går trögt just nu. En del förbättringar som du hoppats på dröjer, och de små utgifterna hopar sig.
Arbete
Vänta dig ingen hjälp från dina arbetskamrater om du idag hamnar i knipa. De är för upptagna med annat.
Kärlek
Då dagen kan rymma ett flertal situationer där snabba beslut måste fattas är inte dina tankar fokuserade på kärlek eller romantik.
Relationer
De mindre positiva tankar du har om en viss person kan idag försvinna. Ett möte tvingar dig att lära känna personen bättre.

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards