Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under mars 2009

Av Tjärnmo - 29 mars 2009 23:25

Idag blev min lille prins Lucaz två år ! Grattis Hjärtat !!! <3 

Du är underbarast min underbara son... jag hoppas du känner att det är din dag och att du har kul!

Älskar dej min fiiiiinaste !

<3

Av Tjärnmo - 24 mars 2009 08:41

hmm... de är mkt saker som hänt genom hela livet... och nu få de vara nog! Jag hatar min mamma! Pågrund av att hon är som hon är och att hon har gjort vad hon har gjort... Jag vill inte ha med henne att göra! Men hon fattar inte det & hon lyssnar aldrig!!! Jag har sakt det till henne flere ggr och jag har sakt det till pappa och ja har sakt det till andra med...


Men ändå så kom hon hit ikväll och ville att vi ska bli "vänner" Men jag vill INTE! och hon varken lyssnar lr fattar det! Hon tror att hon bara kan komma hit och tro att jag ska börja lita på henne och börja "älska" henne igen... Men ALDRIG! Jag hade hellre sett henne död nu... för ja vill inte ha med henne att göra över huvudtaget!!!! Jag har förlåtit henne så mkt... men det är slut på det nu!!! Det är bara för henne att respektera det! Min lillebror bor hos en fosterfamilj nu... pågrund av att hon inte kan ta hand om honom... då ska hon inte få för sig att hon ska ta hand om mitt barn när hon inte kan ta hand om sina egna!!!! Fy faaaan va jag hatar henne!!! humm... det är en liten historia av en väldigt väldigt stor en... men jag pallar inte att räcka upp allt...

Av Tjärnmo - 16 mars 2009 23:15

Idag igen... som tur så går veckorna ganska fort...


hum, nu var de ett tagsen igen jag skrev... det har varit väldigt mkt och jag har inte fått ro att sitta & skriva...

 Vi har haft apu nu i 4 veckor, 7, Lov, 9,10 & 11...


Nu är de vecka 12 och vi är inne i skolan nu & den andra klassen ute på apu! :)

Nu har vi bara en ute period kvar!


Idag börja ett nytt fullspäckat schema för mej i skolan... både bra & mkt jobbigt. Men de kommer iaf leda till nåt bra :)


Men annars har de inte varit nåt speciellt idag...

Lucaz blir snart två år... såååå myys!




Saknar dej min älskling! Hoppas vi ses på torsdag!



Ni två är mina änglar! Älskar er två! <3<3<3






------------------------------------------------------------------------------------------------









Jag känner mer & mer att jag saknar gamla tider när man själv va liten & inte behövde bry sig ett piss om denna jäkla värld!  =/

Av Tjärnmo - 7 mars 2009 08:45

Nu är det 1 år och tre månader och allt är verkligen så otroligt underbart! Jag älskar dej Mathias Adolfsson så enormt mycket !!!


Du är underbarast !!!


Många kyssar till dej hjärtat! <3<3<3

Av Tjärnmo - 5 mars 2009 08:48

Idag är det tre månader kvar i skolan... den 5 JUNI tar jag ÄNTLIGEN studenten!!! Jag längtar så jäkla mycket... kommer bli en underbar dag!!!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards