Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under december 2010

Av Tjärnmo - 28 december 2010 13:19

Mitt Horoskop För Idag...


Tur I spel är dina vinstchanser små. I vardagen tycker du dock att du märker att turen är med dig.


Hälsa Trots din situation tar du en dag i taget och du ser framtiden an med lugn tillförsikt. Detta imponerar på dina vänner.


Ekonomi Visst önskar du att ekonomin hade varit bättre men du har samtidigt inget att klaga över när det gäller pengar. Du har råd med det du vill ha.


Arbete Om du är ledig idag så får du inte gjort så mycket hemma som du planerat. Om du arbetar får du desto mer avverkat.


Kärlek Ändrade planer kan göra dagarna hektiska. I en kärleksaffär gör du klokt i att analysera dina motiv.


Relationer Försök visa förståelse när en yngre släkting sörjer sviken kärlek.

Av Tjärnmo - 27 december 2010 23:15

Sån trevlig kväll igen... OR NOT !


Jag fattar inte vad du håller på med ? Lixom varför ens bryr du dej om vad jag gör, eller inte gör... Det är INGET som DU har med att göra!


Jag trodde vi skulle vara vänner ? Men de verkar som att du hellre vill kommentera vad jag gör i mitt liv... och förstöra den vänskapen genom det... och att du inte ens kan snacka med mej om det. Va FAN gör du inte det för? Det är ju ändå mej de handlar om... då ska du fan inte snacka med en av mina vänner om MEJ & MITT liv !


Det är så jävla fegt och patetiskt att du inte kan komma och snacka med mej, när det är mej som du verkar ha en massa åsikter om.







VA FAN!!!! HÅLL ER TILL ERA EGNA LIV FÖR HELVETE!!!!!! Kan Du Inte Säga Det Till Mej... Så Håll Dej Till Ditt Egna Liv... Föö FAN!!!

Av Tjärnmo - 25 december 2010 12:45

På dagen blev det en massa mys med min underbara son. Idag Kommer bror min igen, för han passade min lille prins... för att jag skulle få vara med vänner och fira min första juldag även ute...


Genom en underbar vän till mej fixade en ticket till Heaven (Brasseriet) åt mej... så skulle vi ses där sen.

Jag förfestade med underbara människor! Först på ett ställe sen gick vi till ett annat med... Sen lite innan 23.00 så gick vi mot Falkhallen som Brasseriet hade hyrt upp... Vi stod kanske i kö runt 30-40 min innan vi kom in... Men när vi väl kom in så var det verkligen KATASTROF med garderoben... Alla fan bara tryckte åt alla håll & kanter... de var de värsta jag varit med om! FY FAN!


Sen så hoppade en av personalen upp där på bänken å sa att alla måste backa... men de var ju inte en jävel som FATTA!  Sen sa hon att dom kommer öppna en till garderob längre ner... så när jag var där å var först i kö... och när dom öppna där så fanns det ju inga jäkla lappar eller galjar att hänga på... så där skulle va obemanat... man fick hänga upp och ta sin jacka när man ville... Men så ville FAN inte jag ha det... jag vill veta att jag ska få min jacka sen när jag ska gå hem med... så jag gick tillbaka... hade jag kanske 4 pers framför mej, så när dom flytta på sig smet jag in, för nu skulle jag ha in min jacka! Sen blev det in på damernas... kö där med, yes! de va ju oväntat... OR NOT!

Sen när man var klar där inne... så sa ALLA... att de går fan inte och komma in där. Jag bara tänkte HELL NO... Men jag kom in där tillslut... Har hört nu en massa grejjer som hände där inne, nu efteråt... och jag säger bara FY FAN!!!!


Det var en KATASTROF !


Men iaf när jag väl var där inne... så hade jag GRYMT KUL ! & typ struntade i allt skit som hänt där innan... Jag träffade en massa roligt folk!

Så ändå hade jag kul som fan! :D

Av Tjärnmo - 24 december 2010 12:15

Var sååå Underbart BRA!








Av Tjärnmo - 23 december 2010 22:29

FAN VAD JAG HATAR DEJ !

Lev Med Det !


Du kan inte ens förstå... Hur MYCKET jag HATAR dej ! Jag vill BARA se DEJ DÖD !

För då, hade alla vi andra varit så mycket gladare än vad du kan tänka dej. ALLA andra som inte förstår idag, hade sett med andra ögon hur du funkar.

 

F ATTA : Att jag INTE vill ha dej i MITT liv ! Det är ingen som säger åt mej vad jag ska tycka eller säga. Även om DU nu tror att de är så! Men jag är faktiskt INTE som jag var innan...att du kunde kontrollera mej, manipulera mej... ALDRIG IGEN, säger jag bara! Du kan komma och säga hur mycket skit du bara vill... för du förstår inte att det är MIN vilja att varken prata eller ha dej i MITT liv längre. Utan du skyller på ALLA andra. Men VÄX UPP & GÅ VIDARE !


Du är en : FITTA ! HORA ! "SNORUNGE" som tror att du är 14, men är 48 som även tror att bara du kan manipulera/kontrolera dom som är i din omgivning... så är ALLT bra. Du bara tänker på dej själv! Men dina 3 barn !? En sån som DU borde inte ha kunnat få barn!

Du gör allt för att få vad du SKA ha, Du gör allt för pengar, Du ser inte vad som kan vara bra för andra utan DEJ SJÄLV! Du kan inte ens förstå hur VIDRIG du är. Du har inte insett hur du funkar eller vad du gör för att förstöra för andra.

Du är en sjuk människa som ENBART tänker på dej själv!


Men de är nåt som jag har förstått nu att det kommer du ALDRIG att göra. För DU förstår INTE !

Du är en sjuk människa, som borde ta hjälp! Men absolut INTE av dina barn, (LÄNGRE) utan en annan VUXEN! Du har alltid försökt att vara en kontrollerande och manipulerande människa... och nu kan du inte kontrolera mej längre och det har KNÄCKT DEJ TOTALT!


Att du bara vågar snacka skit om pappa, till mej ÄR bland det värsta du kan göra! Eftersom jag & min pappa har så mycket bättre relation nu än vad det har varit... pågrund av dej!



Att du och pappa inte kan ha en fungerande relation, det kunde man räckna ut.

Men för oss "barn" så SKA ni BÅDA TVÅ... Så borde ni faktiskt kunna vara vuxna. 

Vilket ni inte är idag och det lär ni inte bli heller.

För DU förstör detta! Du har ALDRIG Varit vuxen och kommer aldrig att kunna bli det heller för att du är SJUK! Men kan INTE INSE DET!




Jag är så jäkla glad över att det blev som det blev för mej...

För då när jag fick min underbara son och kom bort från DEJ och bor själv... har jag insett en massa saker.

Tack vare detta, så har jag öppnat mina ögon... och verkligen förstår!


Även fast att jag är riktigt ledsen över hur saker och ting har blivit för mina bröder, som är pågrund av DEJ!

Så kommer mina bröder alltid finnas varmt i mitt hjärta och det kommer du aldrig att kunna förstöra!



Jag kommer ALDRIG att ge upp, så lev med det jäkla HORA!

Av Tjärnmo - 20 december 2010 12:15

Heej bloggen, nu var det ju ett tagsen igen... men de blir tyvärr så här imellanåt...


Jo, men denna helgen har varit helt okej... blev faktiskt en väldigt lugn helg trotts att jag var barnledig i lördags, men blev det ganska sent... så sen på kvällen gick jag bort till en underbar vän till mej. Vi kollade på film, snackade  och tog nån cider. Riktigt mysigt! Så sov jag över där och fick åka med hem sen. =)


Söndagar brukar inte vara min lyckodag... brukar för det mesta faktiskt bli lite depp kvällar då... HAHA!

Men igår var det faktiskt en bra söndag, fick oväntat besök och det var mycket trevligt...:)



Ja, men idag är det måndag den 20 december och nu har man jullov 3 veckor framåt typ ;-) HÄRLIGT!


Men idag händer det la inte så mycket... ska typ dra & diska, WOW... mycket ROLIGT! Or NOT!!! hahaha... men så får det bli ändå. Sen så ska jag hämta min underbara prins på dagis.

Då blir det mycket mys och säkert en del ute i det kalla, med pulkan i högsta höjd! haha...


Oj, förresten nu är de då inte långt kvar till jul! 4 dagar kvar! Woohoo! :D Känner att detta kommer bli en super-toppen-dunderbra jul :D Love it! <3



Ha de fint!




pusspuss



Av Tjärnmo - 20 december 2010 12:05

Mitt horoskop för idag...



Tur Turen tycks röra människor idag. Resultatet kan bli ett lyckosamt möte eller ett borttappat telefonnummer som dyker upp igen.


Hälsa Det händer inte mycket på hälsofronten för din del. Men du bör koppla av när du tycker tillvaron känns stressande.


Ekonomi Dina tillgångar är goda och du kan få tillfälle att lägga undan en del pengar. Men under dagen kan det hända något så att du behöver dem igen.


Arbete En arbetskamrat verkar vara lite irriterad på dig idag. Du kan inte förstå varför och har olustkänslor för detta hela dagen.


Kärlek En nära vän är lite ur gängorna för närvarande, och det är viktigt att du försöker föregå med gott exempel.


Relationer Du tappar nästan behärskningen när du irriteras av en viss person i din närhet.



Får väl se hur det slutar ;-)

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards