Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under april 2009

Av Tjärnmo - 16 april 2009 23:02

Humm... va ska man säga om idag då?

Jaa, inte så mkt mer än vad som hänt igår... Men jag har varit duktig och tvättat och diskat lite... sen har jag lekt med Lucaz ute nästan hela dagen.

Han blir såå förbannad nu när vi går in och fikar lr ska hitta på nåt annat. Men de går ganska snabbt över med... man får förska hitta på nåt kul så går det bra :)

Annars har de inte hänt så mtk... har spelat kort med Tilda & Johan.

Vi har käkat grillat idag & det är juh såååå förbannat gött!!! :D

Sen kom Anna, så då har pratat lite osså...

Sen har jag & Tilda varit ute & promenerat... det var riktigt gött kan jag lova!

Men nää nu ska jag snart sova...


Ha de fint!


Pössshaaj! <3 


Av Tjärnmo - 15 april 2009 00:16

Jaaha... inte mkt att säga ikväll heller... inte hänt så mkt... mest varit ute och lekt med Lucaz. Eller pluggat...


Spelat kort ossånt som gör att tiden går lite fortare... =) haha.


Nähä... är det nån som känner sig manad att va med på min student... säg isf till :P haha... Rätt mkt i mitt huvud nu, men ja hoppas att ja inte glömmer nån!


Men nu är jag svintrött... så blir att dra till sängen å sova =) 


Hoppas alla mår bra där ute! Ha de fint...



Pussshaaj! <3

Av Tjärnmo - 14 april 2009 23:28

Jaha... Idag började Mathias jobba dag igen... tidigare har han jobbat natt... Men de känns bra de för då finns de lite mer tid på kvällarna. :)

Humm... men annars har de inte hänt så mkt... bara varit ute i de fina vädret, Lucaz har cyklat och spelat fotboll... :D

Idag har jag kännt mej väldigt trött... och antagligen så kommer det vara så... Men man får vä se.

Jag har pluggat lite idag medans lille Lucaz sov. Det kommer jag behöva göra imon med och resten av veckan med.

Men nu finns de inte mkt mer å sääga, kanske blir mer imon!


Längtar som faaan till studenten!!!!! <3 


Hare gött! 

Av Tjärnmo - 13 april 2009 23:02

Heej Bloggis!

Idag är det måndag den 13:de... Och den 7:de dagen har nu gått... Känns helt okej faktiskt.  Men just nu känner jag mej seg och trött... blir snart att lägga sig och sova! Jag har påsklov och är uppe i Värnamo nu... Idag har vi varit på store mossen, lr vad de nu hette :P Hahaa! Med Lucaz, hjärtat, Tilda, Herman, Maggan & Arne :)... Var iaf ett fågelställe där vi skulle kolla på fåglar... men tyvärr fanns de inte så mkt fåglar att kolla på... men men, så kan det vara... Härligt väder har vi haft iaf, tillomed fått lite färg :D  Tog längre tid att att gå ut dit vi skulle, än vad vi blev kvar där ute... haha! Men annars har de la inte hänt så mkt idag... Får se hur dagen blir här imon. :)


Denna vecka kommer det bli mkt myys med lille Lucaz, men även mycket plugg!


Vet inte riktigt när de blir hemfärd... kanske Lördag, annars söndag.

Näe, nu snart blir det sängen... Ni får sova så gott & drömma sött!

Pössshaaj! <3

Av Tjärnmo - 7 april 2009 23:19

16 månader idag me hjärtat!

Älskar dej Mathias Adolfsson av hela mitt hjärta!

Du är finast, du är underbarast! <3 <3 <3

Av Tjärnmo - 6 april 2009 23:32

Älskaaaaaar dej Hjärtat - Mathias Adolfsson !

Nu är de 1 år och fyra månader och jag Älskar dej så oerhöööööört mycket!!!

Massa kyssa bubben ! <3<3<3

Av Tjärnmo - 6 april 2009 23:28

Sjukt ont i min hals ! + en enormt jobbig hosta... varit hemma och pluggat idag... ajja, annars inte hänt så mkt...

Av Tjärnmo - 5 april 2009 23:37


Idag är de två månader kvar!




Jag längtar enormt mycket!!! Men de är ju inte långt kvar nu! :D

<3 <3 <3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards