Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under oktober 2010

Av Tjärnmo - 13 oktober 2010 23:08



Tur
Dagen kan komma att innehålla många tvära kast. Tyvärr är motgångarna flera än medgångarna.
Hälsa
Du kan känna dig litet krasslig idag så försök att ta det litet lugnt. Skjut gärna upp motionen till en annan dag.
Ekonomi
En släkting eller någon som finns i din närhet är generös. Visa din uppskattning, annars kan det bli sura miner.
Arbete
Arbetet ser ut att inkräkta på det privata idag. Men du vill faktiskt göra den prioriteringen och tänker inte mycket på det.
Kärlek
Tendens till missmod kommer att ge vika om du följer din intuition i ett känslomässigt sammanhang.
Relationer
Försök undvika gräl. Det finns personer som protesterar när du försöker dominera din omgivning.

Av Tjärnmo - 13 oktober 2010 22:31

Var det idag då...


Kan inte påstå att det har hänt så mycket idag-

Dagen började med att man fick sovmorgon & en ledig dag från skolan...

Eftersom att vi på allmän (dom) skulle åkt till Göteborg och vara inne på universeum och sen vidare in på världskulturmuséumet.

Men jag kunde ju tyvärr inte följa med :/ Vilket som kändes rätt så pissigt när man väl ska göra nåt lite roligare me skolan så kan man inte ens följa med :(

Men ajja...

=)

Ibland måste man välja det som är viktigast helt enkelt...

Att träffa läkaren *ÄNTLIGEN* (har väntat länge på denna tid) så är det faktiskt väldigt mycket viktigtigare eftersom de gäller min diagnos som jag nu fått... mycket med det som ska fixas & grejjas med.



Så är det.



Men det har varit en helt okej dag iaf... Innan jag skulle ner på mötet, så har jag varit hemma & grejjat lite, diskat undan lite & tvättat idag, de är inte de roligaste man kan syssla med, men de måste ju göras det med :)


Efter möter var ja på lite ärenden & efter det så hämtade jag min underbara lille prins, som var på dagis! <3


Sen cykla vi hem & då väntade morfar på oss... vi skulle iväg till mina bröder & fika och fira min lillebror som fyllde 17 år igår. =)


Men nu är händer de inte så mkt mer ikväll... sitter bara här & chillar vid tv/datorn... Imon är det skolan igen, då börjar det "nya" livet, med koncentrations förbättringar, hoppas jag!!!


Näpp... inte så mkt mer & skriva nu skulle jag tro... :)






Men ha de fint!!!



Puss puss!  <3

Av Tjärnmo - 11 oktober 2010 14:38

Som vanligt börjar det nu en ny vecka med nya utmaningar!

På måndagar så händer det egentligen inte så mkt... jag har en "extra" helg dag kan man säga... som jag vanligtigtvis brukar syssla med då är, att plocka & grejja... här hemma... försöka plugga en del + att jag egentligen ska va iaf 1 timme på gymet... Men idag är jag fortfarande hostig... så känner att de inte är en så bra idé! Men så fort min hosta är borta... då blir det dax att ta tag i det...


Humm... men nä, annars inget speciellt faktiskt. Jag ska snart iväg & hämta min underbara lille prins på dagis. :) Fattar de knappt, men han är om fem månader 4 år!!! Sjukt vad tiden ska gå fort! Jag fattar ju knappt vad tiden har tagit vägen... den bara rusar förbi... =)


Jag lever som en ung singel mamma och jag älskar det! Min son är det finaste på denna jord! <3


Har märkt en massa saker med mej själv på senaste tiden.

Jag har gjort en utredning om mej själv, på Vpm. Nu har jag fått svar i förra veckan... det var inget som chockade mej. Jag har nu fått diagnosen: ADD + ADHD.

Jag är mer inom diagnosen: ADD, för att jag är inte hyper utåt utan min hyper är inombords så därför har jag ADHD med.

Kan inte säga att jag är överlycklig att jag fick diagnosen som 22 åring. Men gladare över att jag fick det nu än att ja va 45++ iaf!

Jag har alltid vetat att de är nåt... & nu har jag fått svar så det känns ändå okej, för  nu vet jag äntligen!


Jahaa... nä, nu ska ja hämta min älskade lille prins! <3



Ha de gött allehopa!


Puss puss! <3

Av Tjärnmo - 11 oktober 2010 14:34

Tur
En överraskande framgång väntar om du satsar djärvare.
Hälsa
Kommer du bara igång, får du stor glädje av att börja motionera. Simning passar dig särskilt bra just nu.
Ekonomi
Var beredd på en del besvär idag. Affärer som inte går i lås eller utgifter du inte räknat med.
Arbete
Du bör idag visa din förmåga på ett diskret sätt om du vill utveckla dina ambitioner på arbetet.
Kärlek
En kär gammal vän kan idag dyka upp där du minst anar det. Kärleken har underliga vägar och tecknen spår en nytändning.
Relationer
En vän kan säga något till dig som du uppfattar som taskigt. Säger du inte till kan det hända att det upprepas.

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards