Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under april 2012

Av Tjärnmo - 16 april 2012 23:29

Jag kommer aldrig att vilja ha något med dej att göra!!! Du kan bara förtsätta drömma... Men de kommer aldrig att slå in... du har överträffat dej ännu en gång! Vilket som får mej att bara ännu mera hata dej! Du är inte värd ett skit i mina ögon & kommer aldrig att vara heller! Du skall vara vuxen, de enda jag ser är att du är död för mej... du är ett barn som aldrig kommer att bli vuxen & du fyllde nyss 50! HA! Det kan man verkligen INTE tro!


Jag hatar allt med dej... ALLT, hatar jag med dej!!! Hur du får allt att bli så puttinuttigt när det INTE är det! OSV!!!


Du är :

  • Falsk
  • Vidrig
  • Hemsk
  • Smutsig
  • Opålitlig
  • Otrygg
  • Sjuk
  • Död...............................................
    ...........................................



Varför kan du bara inte inse att: JAG VILL INTE HA MED DEJ ATT GÖRA!!!

Varför skall de vara så svårt?


Du har INGEN rätt att nämna mitt namn/mitt barns namn på det sättet som du har gjort!


& Din lilla "berättelse" Kan du ta å KÖRA UPP!!!


Om detta är på något sätt för dej att meddela något... så kan jag meddela att de lilla kornet som kanske fanns kvar... Kommer, ALDRIG åter!





JAG HATAR DEJ,

DU ÄR SOM DÖD FÖR MEJ!!!!!!











Så...




BARA LÅT MEJ VARA!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards