Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under september 2009

Av Tjärnmo - 29 september 2009 22:15

                                                  
                 




Sjuk...

 

 

 

grymt jobbigt... har asont i hals och hostar typ hela tiden :(

Av Tjärnmo - 28 september 2009 20:15

Jajjäemen!

 

Då har vi varit med Fami i Gbg på mässa... Lyssnat på olika grejjer.

Typ  inför "utlands jobb"

 

Har väl varit rätt okej, men de var bra dryggt i slutet... jag var verkligen sjukt trött i huvudet. Nog bland de "värsta" på länge bara för att man var helt slut på vägen hem å sen när jag var hemma med.

 

 

Hände en sjukt tråkig grejj me.

En kille i gruppen blev av med sin bärbara dator när den va i bilen... så medans vi var där så har nån krossat glas på bilen å snott grejjer... de är juh verkligen sjukt! Vem fan gör sånt...

Tycker de är keligt att sånt händer när man är i väg så... Men de är juh inte mkt man kan göra... tyvärr! : /

 

 

 

Men förutom de så var dagen helt okej...

Av Tjärnmo - 26 september 2009 23:45

Japp... idag bliv det av...

Att vara i gbg igen!

Var ett tagsen... men som tur så kommer juh min Maja ner med!

 

 

Haha... men de är iaf en grymt kul kväll me vänner här uppe...

 

Här kommer bilder under kvällen... Några iaf!

 

 

Absolut En Kväll Att Minnas !

 

 

<3

 

 

  

Jag!

 

  

Brundin & Maja! <3

 

  

HerbjÖrn ! :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha De Najs !

Av Tjärnmo - 25 september 2009 16:29

Känns riktigt bra att tiden snart är inne!

Det är inte många dagar kvar nu...

 

 

 

Bara 6Dagar Kvar Nu Faktiskt !

Ni skulle veta hur underbart jag känner att det är !

Längtar sjukt mycket...

Har juh väntat ett bra tag efter att få flytta till nått större... Sååå de känns grymt bra att det är nära nu...

 

 

 

Längtar Efter :

 

 (som finns i lägenheten)

  • Att Lucaz Ska Få Ha Ett Rum...
  • Efter Min Stora Balkong
  • Att Jag Har Ett Badkar i Min Nya Lägenhet...
  • & Ytan, 74 ist för 43 :) 

 

Det Är Det Jag Längtar Efter Mest Nu ;)

  

(  Tog Studenten 05/08-09 )

Men men...

Snart så är de dax !

Annars så har de inte hänt så mkt idag, varit segt...

Ajjameen, Hoppas ni har de fint!

PöSS !

 

Av Tjärnmo - 24 september 2009 14:53

Sjukt trött & Jäkligt irreterad...


För att det tjaffsas om jäkligt onödiga grejjer...


Hatar allt just nu... Jäääääääääävla SKIT!






Hummm...                                          
              


















      *SUCK*

Av Tjärnmo - 23 september 2009 16:33

Ajja...


Men allt är juh inte illa...

Jag är bara såååååå sjukt trött & seg! Pallar typ inte med nåt nu... & Lucaz är juh sjuuk, vilket inte är roligare.

Men måste säga att förde mesta så är han hyffsta lugn, fast lätt blir tjurig & lessen om han inte får som han vill... & han är ju även mammigare nu med... han är en jäkligt envis liten kille... vilket jag på ett sätt tycker är bra! För är man inte envis så kan juh de göra att man inte kommer så långt med saker som man vill.

Jag är ju själv jäkligt envis jag med så... de jämnar nog ut sig :O HAHA!



  



Ajjääämensan... nu blev de allt lite svårt & skriva för pojken min har vaknat å lagt sig i knät, nästan så att han somnar om...





Så får nog bli att återkomma senare!



Ha de!



Av Tjärnmo - 22 september 2009 12:13

Som de kan bli... Bara över en natt !

 

 

Blev inte riktigt, som jag hade tänkt mej...

För jag skulle juh bort till Fami idag, men de blev inte riktigt så... Jag är hemma med Lucaz som har feber : '(

 

Men de är väl dessa tider nu...

Inte mkt att göra åt iaf...

 

Stackars lille pojken min! <3

 

 

 

  

Dessa är ett måste!

  • Ringt Dagis
  • Ringt Fami
  • Ringt Försäkringskassan

Tre viktiga samtal...

 

 

Skulle även till ett viktigt möte, eller ja de är viktigt för mej... men de blir inte heller av... eftersom lillkillen är sjuk.

 

 

 

 

ajjäääämen... Idag händer de nog inte mkt. 

 

 

Ha de! 

Av Tjärnmo - 21 september 2009 23:27

Jaha då varee måndag igen då...

Helgen går juh alldeless för fort! 

 

Håller ni inte meed mej om detta??? :P

 

 

Ajja, nu var det iaf ett möte nere på stan idag... gick väl hyffsat!

Har även varit på möte på FAMI - där jag iaf kommer vara tre veckor framöver om man då inte har nåt jobb... vilket jag inte har nu. Men söker som en toooooooOk! 

 

 

Men måste säga att de verkar vara helt perfekt för mej... kan jag börja känna efter vad jag vill göra, för sen får man juh förhoppningsvis en praktikplats och förhoppningsvis så kanske de kan leda till jobb... de blir juh iaf en erfarenhet! :) 

 

Johanna   

Så imon första dagen börjar 09.15 - 12.00 lr nåt sånt... kanske blir längre imon, de får vi se... men ser iaf framemot detta... köpt busskort så kommer cykla ner till bussstationen å sen ta bussen dit. Gött!

 

jaaaaaajjeääääämen!

 

 

 

Nu är det även bara 10 dagar kvar tills jag har min UNDERBARA 2:a !!!!

 

Snart bara 9! LäNGTAR sjuuuuukt mycke!

 

 

 

ajjabajja... hihi. Men nu måste jag nanna lite, så jag orkar me imon ;P HAha...

 

 

HA DE GÖTT!

 

 

PÖSSS !

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards