Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under maj 2011

Av Tjärnmo - 27 maj 2011 23:21

*


Sommarlov!!!! <3



lalalalallalalaaaaa ;)



FAN VA GÖTT ;)

  

Av Tjärnmo - 25 maj 2011 23:00

Sjukt irriterad, grymt jobbigt idag... så är det. Men men... hade gått ner 1,5 kg till på två veckor nu... nästa gång som jag ska kolla blir den 14/6 så tre veckor dit... får kolla hur de ser ut då.




Imon ska de bli så grymt kul... då kommer allt att kopplas ifrån & SKA bara ha enormt KUL !!! :) Sommar... lalalalalalalaaaaa <3



Nu blir de sängen... lite sent, men så är det...01.51. kan inte koppla av alls, när jag är irriterad...osv. Men ska iaf försöka sova nu.





NATTI!!! ;) <3

Av Tjärnmo - 9 maj 2011 09:44

Var det nu igen!


Idag så gick jag upp vid 08.00 känner mej hyffsat pigg.

Har fixat lite här hemma och nu så ska jag ner på stan om en stund... ska ner på möte, ska vara där först vid 12.00 och sen ett annat möte direkt efter vid 13.00 och då kommer jag väga mej osså igen, kommer bli mycket intressant vad som kommer stå där idag. Sen så kommer min lille prins hem idag, så ska hämta han på dagis vid 15.00 sen ska jag även tvätta vid den tiden - 19.00 så då kommer vi säkert att passa på att vara ute och leka samtidigt =) Sen vid 17.00 blir det kvällsmat och mys med min lille, lille älskling! <3 Sen natta honom vid 19.00, läsa en godnatt saga. När han somnat, så ska jag försöka plugga ikväll igen... får hoppas att jag har ork kvar att göra det, kommer ju vara AS TRÖTT när min lille son ska sova, men närmare & mellan 21.00 - 23.00 så blir jag pigg igen... så får se hur länge de kommer bli ikväll/inatt... Försöker faktiskt att gå lägga mej i bättre tider nu än tidigare, men de är inte det lättaste, men de har blivit bättre. 


Men just nu så har jag mycket att plugga som snart ska vara färdigt och kunna redovisas så de gäller att jobba hårt nu de sista, har inte så lång tid kvar nu i skolan, slutar ju den 27 maj!



Så jag ska ta och diska lite till nu, sen så ska jag plugga lite till. Därefter blir det stan.





Pusssheej! :)





Av Tjärnmo - 3 maj 2011 17:48

Är det idag...


Men idag har det la inte hänt så mycket, sov nog väldigt gott i morse dock...

För kom inte upp i tid för att hinna med 10.00 bussen. Så jag åkte med 12,40 bussen till skolan, var la där vid 13.05 kanske och då skrev jag in mej på eget arbete och började plugga. Sen åkte jag bussen 14,34 in till stan igen. För att vid 15.00 så skulle jag och BÄSTA Alex <3 på möte till 16.30 Sen var jag borta på Apoteket för att få ut min medicin och köpte även plåster, för att jag har fått en jäkla vattenblåsa på foten som gör asont när jag går. Efter det så kollade jag kontot och ringde en underbar vän och fick åka hem med henne. Sååå gulligt av henne <3 för det verkligen öste ner regn. Usch... känner verkligen hur enormt jag påverkas av vädret... som nu innan när det regna så tas all engergi från en och slukas bort och känns även tristare.  När solen är framme så känns allt lättare och jag känner mej mer "full" av energi :)


Idag är jag galet trött, känner att jag har massa att göra och det är stressande, men är helt slut att jag inte vet vart jag ska ta vägen, för är ju ingen idé att gå lägga sig nu... kommer jag inte kunna somna senare. Hmm... detta är jobbigt!



Men får se vad som händer... får nog allt ta tag i nåt att göra nu!



Ha de fint! :)


Av Tjärnmo - 2 maj 2011 10:36

Var det nu igen...


Ny dag, nya möjligheter !



Nu här innan så har jag varit & lämnat min älskade lille prins på dagis, sen vid 13.00 så hämtar Lisa honom. Jag blir lite barnledig- till onsdag, så då får jag hämta upp han efter min skoladag, på dagis igen =)


Så för mej idag så kommer det att pluggas och ska även diska och städa lite här idag, sen ska jag nog även dra ut i det fina vädret... kanske blir en promenix eller dra iväg och träna, men jag har så ont i min fot... fått en vattenblåsa som trycker, vet inte riktigt hur jag fick den, men var nu i lördags antar jag xD haha!







Men men, får se vad som händer mer här idag... ;)




Ha de göttans!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards