Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under juli 2009

Av Tjärnmo - 26 juli 2009 23:50

I Falkenberg Igen... :)











Kommer mera... :P

<3

Av Tjärnmo - 25 juli 2009 00:29

Idag blev det äntligen av!!!!


Är såååå lycklig, me min fööörsta tattoo!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




LYCKA KÄNNER JAG!!!!

<3

Av Tjärnmo - 24 juli 2009 00:03

Thessan = Skjort drääägglaaaan!!! ♥

Av Tjärnmo - 23 juli 2009 00:15

Jahopp... idag har de verkligen varit en lång dag...

Min lille pojk, ville stiga upp tidigt... Tyvärr! Var inte riktigt på hugget för det egentligen kände jag. Men vad gör man inte för sin lille prins?!! ;) Hihi...

Men sen blev de frukost... Lille pojken väckte även maggan som med ville sova lite mer idag... Hihi.

Näe, sen efter frukost skulle Maggan och Mathias in till hans lägenhet och städa ur i köket... fast mathias var inte heller så pigger idag, så efter att jag duschat... gick jaag upp å sa till att nu får han faktiskt ta å gå upp... för maggan ville juh komma iväg till lägenheten så hon kunde komma hem någolunda och ta de lite lungt innan hon skulle iväg å jobba, å de är juh helt förståligt. Så man blir ju faktiskt lite irriterad... när han då inte stiger upp... men tillslut så!


Jag och Lucaz vi gick en vända nere på stan, var inne på lite olika ställen i stan... gick juh inte att gå ute så mkt, eftersom de regna så mkt =/. Men som sakt... de är juh de "Svenska sommarvädret" lr vad säger vi om det?!!  Humm... ja, de är juh som de är inte mkt att göra nåt åt...


Sen kom iaf Mathias ner å hämta oss på stan och sen bärde de av till Åminne... där blev de lunch när man kom hem.



Sen har de faktiskt inte varit så mkt mer idag...

Klippt kaninens ( Egons ) klor, de som behövdes... sen var jag och lille prinsen Lucaz ute me Egon... men de är rätt jobbigt faktiskt, när inte lille Lucaz förstår att man MÅSTE vara försiktig... *SUCK* ajja...


Men de gick juh bra de me tillslut...


Sen när vi äntligen kom in  så hade jag Egon i "bilburen" och städade iordning hans större bur.  Fixade vatten osv... :)




Men inget annars speciellt idag...

Nu är jag för jäkla trötter... så ska dra mej till SÄNGEN, har tidigare sovit på en luftmadrass... men idag ska jaag fasen ha sängen sa jag åt min man! Möhöhöhöhöööö! <3

Av Tjärnmo - 22 juli 2009 22:57

På att göööra min fööörsta tattoo nuuu!!!


Viiiiiiill NU!!!!







Jag hoppas verkligen att de hinner bli av innan veckans slut!!!
































ooooh just de ja... Grattis på dej, Patrik A... duuu gamle gubbe som fyller 30 år idag! =)

Av Tjärnmo - 21 juli 2009 22:12

Johanna eller Joanna, är ett kvinnonamn med grekiskt ursprung (Ioanna, Ἰ&omega;ά&nu;&nu;&alpha;), och en femininform av Johan och Johannes. Båda namnen härstammar ur grekiska varianter av det hebreiska namnet Jochanan som betyder 'Gud har förbarmat sig'.

Namnet har använts i Sverige sedan 1300-talet, men kom dock med i almanackan först i mitten av 1700-talet. Det var mycket vanligt i bondesamhället på 1800-talet och hade en ny popularitetsperiod under 1980- och 1990-talet då det som högst var det fjärde vanligaste namnet bland nyfödda flickor. Det fanns 31 december 2005 totalt 69 163 personer i Sverige med förnamnet Johanna, varav 33 396 hade det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1151 flickor namnet, varav 376 fick det som tilltalsnamn.

Namnsdag: 21 juli (Sedan 1755)

Av Tjärnmo - 20 juli 2009 22:13

Kommer snart !

Av Tjärnmo - 16 juli 2009 00:21

Jaaaha...

lite konstig rubrik kanske...



Men det är iaf såhär att vi, lr mer jag kanske har varit sååå kär i en liten kanin som jag såg på coop - Djurmagasinet, tror jag affären heter.

Och idag blev de äntligen av att den lille killen fick följa me oss hem :D hehee...


Nu ska man juuh bara komma på ett passande namn.

Jag tänkte direkt på:

BLIXTEN!


Men jaaa vette fan...






KOM med FÖRSLAG vettja! =) 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards