Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under februari 2010

Av Tjärnmo - 24 februari 2010 22:15

Humm... näe, de var nog så sant som de va sakt, inte hänt så mycke över huvudtaget!



Haft en lugn dag, Lucaz är juh lite halv krasslig... febern hade blivit lite bättre, för igår va de rätt högt. Men hostan är kvar & han har fått upp tjockt me slem idag med :/ Stackare! Men de ska juh upp, men inte kul när de kommer :(


Fick gå upp vid 8. idag... Men vid halv 11 så blev de å sova igen, för Lucaz va så tjurig och bara bråkade me mej så ja tog me han upp & vilade...


Vi har kollat på dom 101 dalmatinerna idag igen med... men annars hare la inte hänt mycke, var ute en snabbis me får & få lite luft.





Men imon kväll då blir 3:dje tattoon gjord! :D

Längtar redan ;) Heheh..







Men nu snart blir de sängen, så prata me tessa i mobilen me...




Pösshaaaj!

Av Tjärnmo - 23 februari 2010 09:45

Att min lille prins är sjuk... Älsklingen hade juh planer på träffa en vän till han & att han skulle ha me Lucaz eftersom ja tilda hade bestämt att vi skulle åka till jönköping. Men hans väns barn hade me blivit sjukt så de gick juh inte som de planerat, annars skulle de lekt & haft kul. Men funka juh inte när man har massa feber ossånt :(



Lille killen har feber och en jobbig slemhosta :( Tycker så synd om min lille prins!



Får hoppas att de är bättre imon!


Annars blir de väldigt lungt & slappe dag... kan ju va gött de, men ändå inte kul när de små är sjuka! Hmmm... aja.





Natti!











pösshaaaj!  

Av Tjärnmo - 23 februari 2010 08:30

Mot Jönköping med Matilda Adolfsson, Så blir de massa massa shopping! :)  <3

Av Tjärnmo - 23 februari 2010 08:30

Idag bär det nog av till Jönköping city & A6 med Matilda :)

Så blir de nog Ikea och andra roliga affärer :D








Av Tjärnmo - 22 februari 2010 18:27

Slappat & Pluggat idag... snart blir de Amrekanska pannkakor :D Ska bli mummsigt, de är tilda som lagar till de! :)




Fått veta idag med att Tattoon kommer göras på Torsdag/kväll  =)

Av Tjärnmo - 21 februari 2010 18:15

Me mycke snöande! : /

Av Tjärnmo - 20 februari 2010 18:15

Matilda Adolfsson & Herman Andersson

 

 

Som Förlovade Sig Den 23/12 -09 =)

 

 

 

 

Av Tjärnmo - 19 februari 2010 11:45

Värnamo <3

 

 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards