Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under december 2009

Av Tjärnmo - 28 december 2009 14:45

Så nu är vi på väg hem till fbg igen.



När vi varit hemma en stund och käkat, så ringer mathias mobil en stund efter...

Jag fattar ingenting, vet inte alls vem han snackar med... låter typ som nån polare till honom.


Men de var det inte... de var polisen som ringde & sa att hans bil har brunnit... men mathias tror de är ett skämt, så de är precis vad han frågar den som ringer... är de här ett skämt?


Men näe de var det inte... Rip Ryo, You are now dead... :'(



Jag blir chockad som faaan!!! Tror inte de jag hör... Började få lite panik strax efter för fatta inte hur mkt det var som var förstört... om de var hela eller halva bilen... om de saker som var i bilen med va kasst.. eftersom jag ändå hade min bilbarnstol där me till Lucaz...


Men de var "bara" den främre delen av bilen som var sönder. Typiskt var juh det med att Mathias typ bara nyss käpte nya däck... så de var juh åtskogen med dom!



FAN VAD LACK JAG BLIR NÄR FOLK SKA HÅLLA PÅ SÅHÄR!!!


Fasen... ta söder era egna saker, inte andras!!!!! =(




*SUCK* 

Av Tjärnmo - 27 december 2009 15:00

 

PÅ G iKväll !

 

 

 

 

Av Tjärnmo - 24 december 2009 14:45

Är det juu idaaaag! wiooooooe va sköj!

 

Nu vid 13.00 så ska vi allehopa vara ute i dravö hos mathias mormor & morfar.

Vi ska käka julmat med släktingar till dom.

 

Så blir de ju kalle anka så klart!

 

Sen när vi kommer hem till Åminne igen så blir de julklapps -öppning & tomten kommer juh med ;)

 

 

Får se om Lucaz är rädd... men de tror jag inte. Han har inte visat nåt så...

 

 

 

 

Av Tjärnmo - 23 december 2009 14:45

Myspys på er... Vaaaa kul!

 

Nu är Matilda & Herman förlovade! :)

 

 

Stort GRATTIS till er!!! <3

...

Av Tjärnmo - 22 december 2009 22:00

Den 20 januari börjar Andra avenyn igen... :D

Av Tjärnmo - 21 december 2009 14:45

Sen är tomten hääär! :D

Av Tjärnmo - 20 december 2009 14:45

Ska vi göra idag med släktingar till min älskling.

Vi ska vara där hans faster bor, för alldelss utanför har dom en grillplats.

 

Tycker deras hus är så underbart fint! Sånt hus ska jag med ha en dag! Eller liknande ;)

 

& Platsen är juh helt perfekt! Love it! ;D

Av Tjärnmo - 19 december 2009 14:45

För vi ska fira jul med de där uppe! Kommer bli riktigt myspys! <3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards