Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under augusti 2010

Av Tjärnmo - 18 augusti 2010 20:45

Så nu var det fixa för idag... Börjat skolan idag...

Mest varit en massa dö tid... men dagen var okej. Haft en massa information :)

Av Tjärnmo - 17 augusti 2010 14:19

Tur
Dagen har positiva förtecken men det är risk att du inte märker det då inga händelser präglade av tur eller otur verkar dyka upp.
Hälsa
Du tycks inte känna dig direkt sportig och energisk just nu, men du mår ganska bra ändå.
Ekonomi
Du ser ut att lyckas när du vill förbättra din ekonomi. Men ihärdighet lönar sig bättre än snabba affärer och spel.
Arbete
På arbetet kan du känna dig förbigången i ett visst sammanhang. Till en stor del har du nog dig själv att skylla.
Kärlek
Idag kan du hoppas på förändringar, som tyvärr inte ser ut att bli av. Istället blir dagen lite händelselös och tråkig.
Relationer
Du trivs när det är mycket människor omkring dig. Försök att umgås mycket med dina vänner idag.

Av Tjärnmo - 15 augusti 2010 23:10


Mitt horoskop för idag :)




Tur
Tecknen indikerar en liten vinstchans när det gäller spel idag. Chansen är dock inte mycket högre än vanligt och du riskerar att bli besviken.
Hälsa
Din hälsa är stabil och ser inte ut att påverkas av yttre faktorer idag. Förkylningar tycks inte bita på dig.
Ekonomi
Du är mycket ekonomisk idag, vilket kommer att löna sig lite längre fram. Inget kan fresta dig att köpa något som du inte behöver.
Arbete
Sträva efter att göra färdigt så mycket under förmiddagen som möjligt då eftermiddagen kan innehålla ett par störande element som gör dig okoncentrerad.
Kärlek
Det kan bli en riktigt trevlig dag med mycket kärlek och närhet. Allt beror på om du kan lägga de små problemen åt sidan ett tag och bara njuta.
Relationer
För din del ser dagen lovande ut. Du träffar intressanta människor om du går ut och roar dig.

Av Tjärnmo - 15 augusti 2010 09:45

Hihi... ja, idag vakna man upp & fortfarande barnledig... Men idag kommer han vid 11...


Har tänkt på det att jag / vi måste ju ner å hämta min cykel nere i stan sen när han kommer hem... så får se hur de ska gå och hur vi ska göra... men de blir nog bra... just nu sitter ja bara & chillar :)




Pösshaaj!

Av Tjärnmo - 14 augusti 2010 17:00

Ikväll... blir de festa & krogen !! :)

Av Tjärnmo - 14 augusti 2010 00:53


Så här ser de ut idag...





Tur
I sällskapsspel kan du uppleva mer tur än vanligt. Detta kan göra en och annan medspelare litet förargad.

Hälsa
Du försöker hinna med så bra du kan och tar dagen som den kommer. En bättring förefaller vara på väg.
Ekonomi
Som tur är kan du rätta mun efter matsäck. Ekonomin är avgörande för det som du nu kanske planerar.
Arbete
Försök själv att aktivt leta upp saker som behöver göras. Det kan löna sig.
Kärlek
Du kan irritera dig på vissa saker som din partner ser som bagateller. Försök att mötas i en lugn diskussion.
Relationer
Du måste få andrum för att tänka över vad du vill göra i framtiden. Svåra beslut kräver tid.

Av Tjärnmo - 13 augusti 2010 07:15

att dra sig hemmåt... Sömn blev de inte så mkt med... ajja ! :P

Av Tjärnmo - 12 augusti 2010 23:45

Vilken kväll /natt det blev...

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards