Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under januari 2010

Av Tjärnmo - 28 januari 2010 21:45


Från tv:4 Med Linus Ström en släkting som blivit en av finalisterna till årets kock :)

Hejja HEJJA!!! =)

Av Tjärnmo - 28 januari 2010 19:15

idag har jag bara varit hemma & tagit de lungt inte mått så bra... mår illa!


Lucaz inte hemma än heller... han kommer imon min underbara prins... saknar han riktigt mkt nu! Men imon ses vi igen!



Humm... finns inte mkt att säga om idag.

Av Tjärnmo - 27 januari 2010 22:55

  

Knappt att man känner igen sig själv längre iaf inte på kvällarna...

 

 

 

Jag är ju sååå jäkla utmattad hela tiden... och blir lessen bara sådär vid min jäkla dator... jag fattar de inte?? Jag hatar alla mina jäkla tankar som "måste" snurra runt ihuvudet... är aldrig en lugn stund där inne... Har alltid nåt som jag går runt å tänker på, även när jag INTE vill... men sååå plooffs så kommer nästa... jag orkar inte komma ihåg allt, men de måste jag!  Ja gillar inte alls dehär... känns som att de håller på att bli en förjäkla jobbig vana... att bara vara lessen på kvällen sådär...

 

Jag vet inte vad jag ska ta mej till med dehär :' (

 

 

 

Jag fattar det verkligen inte... för som de känns i skolan osså så trivs jag riktigt bra... jag har kul & skrattar ofta!

 

 

 

 

Hemma så äre inte heller nåt som är jobbigt, allting är lungt & jag är lycklig med mina underbara pojkar... så frågan är va fasen de är me mej???

 

Jag tror när jag tänker på de att jag faktiskt är utmattad... helt slut lixom, ingen energi. + Att man kanske har gått ut för hårt på detta med... men va fan ska ja annars göra? Funkar juh inte att plugga på deltid heller, för då kommer jag ändå inte ha råd att leva...

 

 

Men håller detta på länge nu så får jag kolla upp det!

För orkar inte med detta heller... FAN!

Av Tjärnmo - 27 januari 2010 19:15

 

Just nu är Lucaz hos Lisa, han ska vara där till fredag, men på fredag så ska han vara på dagis innan han kommer hem... eftersom jag är i skolan.

 

 

 

Men iaf... Lisa var såå söt som ringde innan här ikväll... för att berätta vad min lille pojke hittar på :)

 

 

Dom hade suttit och ätit smörgåstårta, vilken LYX han fick... :O Hahaha...

 

Men så hade han tydligen sakt att räkorna var maskar :P Haha

och så frågade Lisas man Lucaz om vi hade köpt bil nu. Då svarade Lucaz: Jaapp!

Men då sa lisa att näe de har ni juh inte ännu, ni lånar juh morfars bil nu ibland... då frågade Lisas man till Lucaz: Va har morfar för bil?

 

Lucaz svarade snabbt & självsäkert: Porsche!!!

 

  

 Kanske en såååån??? ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilket garv dom måste haft där borta i Ljungby asså!!! ;)

 

Min pappa har ingen PORSCHE!!! Möhöhöhöhöhöhöö! <3

 

 

Saknar min plutt... du äär mammas bebis du! Love ya!!! <3<3<3

Av Tjärnmo - 26 januari 2010 20:51

Nu sitter jag vid min dator igen... och är så grymt lessen och mår fan skit! Jag orkar inte att behöva kämpa & kämpa men att de aldrig händer nåt positivt frammåt... trodde de skulle kännas bra av mej att plugga igen... men kanske har gått på för hårt på det?

 

 

 

Jag är så grymt utmattad, eller så har jag bara inbillat mej de... men jag har fasen ingen energi fast att jag sovit... känner mej bara trött hela tiden... känner på mej att de inte är nåt som stämme... frågan är bara VAD!!!??

 

 

 

Det jag sitter & är lessen för kan jag inte riktigt förklara... jag mår bara grymt piss!

 

 

Men just nu är det mkt som oroar mej... Största biten handlar om pengar, att kunna försörja sig & sin familj... i Maj har jag "sommarlov" och måste faan ha skaffat mej ett sommarjobb... men va fasen ska man söka när de bara finns skit på www.platsbanken.se

 

 

För jag hatar att känna så... att jag inte orkar, för jag MÅSTE orka... Lucaz är värd de & mathias med... så har juh massa ångest i mej med som gör mej så lessen som jag är just nu...




 

 

 

Av Tjärnmo - 21 januari 2010 13:40

Nu sitter jag här i skolan & försöker plugga lite... men de går juh sådär kan jag lova! Jag är sååå grymt trött att jag faktiskt inte orkar plugga just nu... varit såå seeeg hela dagen... är nog på väg att bli sjuk lr nåt... är extremt utmattad! Gäääääääsp!

 

 

 

 

Lyssnar just nu på : 

Three Days Grace - Animal I Have Become

Såååå jäklans bra! ;)

 

 

 

 

 

Ajja... nu så är snart eget arbete timmen över... gött! :)

Sen blir det hem & hämta min lille pojke på dagis... & leka, fixa middag & sen sova, tror jag! : )

 

 

 Blir nog lite mer bloggande innan de blir sängen med! :)

Men de får vi allt se sen!

 

 

 

 

 


Ha de gött!

Av Tjärnmo - 20 januari 2010 21:56

3 timmars-regeln vettu

Eucalyptus ! - Tjärnmo - [ ] | - säger (21:29):

haha vadå? att sitta svettig i tre-timmar? hah lr vad? för nu hängde jag nog inte med? xD

Jörgen säger (21:29):

haha nej

det tar runt 3 timmar för mitt hår att lufttorka xD

Av Tjärnmo - 20 januari 2010 20:55

Jaaa, nu kommer andra aveny  tillbaka, det är jag så enormt glaad över... tycker de är sååå jäkkla bra! Börjar nu kl: 21. Jag har redan sett avsnittet för jag har tänkt att jag ska sova snart...

 

 

 

Men hoppas att ni andra kollar!!!

 

 

Var rätt hemskt ikväll faktiskt... Look now boy´s And girls! ;)

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards