Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under november 2009

Av Tjärnmo - 24 november 2009 19:47

Julafton <3 <3 <3

 

 

Av Tjärnmo - 23 november 2009 23:50

Humm... trodde inte mina öron när jag blev väkt av att min man säger att kl är två, så de är nog dax att stiga upp nu... så de blev upp & hoppa! fast hade han inte vaknat & sakt de så hade jag nog kunnat sova ett par timmar till!!! :D Hahaa... uscha! :P

Av Tjärnmo - 23 november 2009 22:30

Lucaz är ännu sjuk... keligt men sant.


Tror jag stukat foten... har riktigt ont!


Humm... idag har jag möte på stan igen.


Efteråt gick in på bvc idag för att kolla va dom ansåg om sprutan...

De tycker vi ska ta den...


ska ringa dom på måndag igen...



ajja...









Haaj!

 

Av Tjärnmo - 21 november 2009 19:00

Nu har lisa hämtat Lucaz, men jag saknar honom redan... men lille fina prins! <3 


Jag och min underbara vän Maja... ska börja göra oss i ordning för en utekväll ihop... som de ser ut nu så blir de grand... men får la se.



Hur kuuuuuuul som hellst kommer vi ha! ;)

Av Tjärnmo - 20 november 2009 19:30

Men idag är Lucaz tyvärr febrig och han hostar så idag får vi vara hemma...


Imon ska Lisa ha Lucaz, men hon vet juh om att han har feber så får se imon hur de blir... Men blir vid 16.00 isf.


Idag blir de å va hemma å mysa me Lucaz =)



Min underbara vän Maja har kommit ner med från Gbg!



Idag så har vi hälsat på Marcus i hans nya lägenhet med... den var mkt fin!!

Verkligen perfekt för honom!



Ajja...





Pöööööösshaaj!

Av Tjärnmo - 9 november 2009 20:00

Det har varit riktigt kul idag... men jaag är

 

verkligen helt slut nu...

 

 

 

orkar inte skriva mer... men de har varit väldigt kul!

 

 

 

Måste nanna tidigt idag... ;)

 

 

 

 

Pösshaaj!

Av Tjärnmo - 8 november 2009 21:00

Idag var det inte så mkt vi hann med, men när vi vaknat så gick vi ner och åt  en riktigt fin frukost!

Sen gick vi upp på rummet igen och börja packa det sista iordning och duscha ossånt... För sen skulle vi med tåget hem till fbg igen.



Denna helgen har verkligen varit hur mysig som hellst! Vi behövde verkligen en sån här helg bara för oss själva ;)


Tack så mkt svärmor, svärfar för denna resan!! :D




Av Tjärnmo - 7 november 2009 19:00

Vi, jag & min underbara älskling var  ute på stan hela dagen kollade på allt möjligt...



Sen sent gick vi tillbaka för till hotellet för vi tänkte käka middagen där... men då var de inte öppet :( Så då tänkte vi att vi kunde käka där vi käkade igår kväll för de var juh så himlans gött!!! :D Men de var tyvärr så himla mkt folk när vi kom dit efter att ha gjort i ordning oss... så vi gick ut igen för att kolla nästa ställe... Hade vi inte bokat att vi skulle på bio osså så hade vi juh kunnat vänta... men så var de ju att vi hade bokat så vi gick vidare och kolla nästa ställe som var i närheten...



Pizzahut



bio - Flickan som lekte med elden



Sen tillbaka till hotellet och myste vidare...



Allt var sååå himla mysigt! :)

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards