Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under februari 2011

Av Tjärnmo - 25 februari 2011 14:57

Ojdå?!


De blev nog allt lite vilt igår... eller? ;)

Hehe... det blev iaf popqviz igår, kände att de behövdes... få nåt annat & tänka på.

+ att min pappa skulle ju ändå vara här. Men först blev de Harrys & popqviz & sen blev de en sväng på Down Town oxå... Fina grejje! ;) hehe... Blev la lite mer än vad jag tänkte mej, men man blev ju bjuden med & de säger man ju inte nej till :P


Men idag är man dock väldigt seg, inte gjort eller hänt så mycket. Men diskat lite iaf och fixat osså... men snart blir de nog en vända ner på stan & träffa josse & lite annat att fixa. Innan man ska hem igen så blir de ica...Sen när man kommer hem så blir de & fixa käk... får se vad de blir för tillbehör, men ikväll blir de kött! =)

& lite myspys ikväll blir det me... mums mums! ;) hahaha!


Hopp, nu fanns de inte mycket mer att säga, skulle jag jag tro!



Men ha de fint!! =)

Av Tjärnmo - 24 februari 2011 15:03




Har nyss fått höra en massa tråkigheter, som blev väldigt jobbigt för mej att ta in, för det handlar om människor som jag verkligen bryr mej om och som betyder mycket för mej. Så de kändes hårt och ledsamt... Men jag är glad över att jag får veta... så jag vet vad som händer och jag vill finnas så mycket jag kan. Fast tyvärr så tror jag inte att jag kan göra så mycket och det är väl en av de bitarna som gör att de är jobbigt. :'(


Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ordnar till sig! <3

Av Tjärnmo - 24 februari 2011 12:35


 Först måste jag säga att dagen/kvällen igår var helt underbar!

Iaf när man väl tog sig ner på stan, då hände en massa roligt !

Tack för en mycket trevlig dag/kväll ;)

Happy Face! =) hihi...



Men för att återgå till idag !

  • 08.00 - Frukost, för min lille prins. 
  • 09.00 - Lucaz till dagis.
  • 09.10 - Börja plocka, städa, diska...
  • 10.00 - Bye bye :(
  • 10.10 - Fortsätta plocka, städa, diska...
  • 11.00 - Möte, här hemma...
  • 12.00 - Datorn
  • 13.00 - Lunch
  • 13.30 - Disk
  • 14.00 - Hämta Lucaz på Dagis
  • 14.10 - Hemma, leka...
  • 15.00 - Fika nåt...
  • 15.30 - Tv, Datorn, Leka ...
  • 16.30 - Fixa käk
  • 17.30 - Käka
  • 18.00 - Barnprogram
  • 19.00 - Natta lillkillen, Borsta tänder, På med blöja, Läsa bok...
  • 19.30 - In i dusch...
  • 20.00 - Fixa sig iordning...Sen kommer Morfar.
  • 21.00 Popqviz, ikväll med gänget ? =)

Sen får vi se vad som händer! ;)


Av Tjärnmo - 24 februari 2011 12:13

Tur
Idag har du anledning att vara glad. Det verkar nämligen som om turen är med dig hela dagen.


Hälsa
Du känner inte för att motionera, men du är gärna ute och rör på dig. I slutet av veckan lockar resor och uteliv.

Ekonomi
Kanske är du just nu väl blåögd i ekonomiska sammanhang. Räkna därför noga på allt så att du inte hamnar i knipa.


Arbete
Kanske är en arbetskamrat idag frånvarande på grund av sjukdom. I så fall är det troligt att du får ta hand om dennes uppgifter och det är du inte så pigg på.

Kärlek
Dagen verkar vara upplagd för ett kärleksmöte, det gäller bara för dig att se var du kan hitta det. Håll ögonen öppna.

Relationer
Du finner stort nöje i sällskapslivet idag. Dina åsikter kommer att uppskattas vid de olika diskussioner som kommer att dyka upp.




Så ser det ut idag enligt... http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm Men får la se vad som händer under dagen! :)

Av Tjärnmo - 22 februari 2011 11:47


Tur

Din dag präglas av god tur, särskilt sådant som du har funderat på att göra under en längre tid, men som av en eller annan anledning inte blivit av.


Mina kommentarer:

Får hoppas att den goda turen finns idag då. Jo, men jag har ju faktiskt bestämt att jag ska fixa lite saker idag. Så de ska la bli av hoppas jag.


Hälsa

Du bör i dag ge akt på din egen hälsa och ditt välbefinnande.


Okej, en härlig promenad om inte annat kommer det bli idag.


Ekonomi

Ett litet tillskott till kassan som du inte räknat med kan dyka upp idag. Du kommer snart att veta vad du skall lägga pengarna på.


Där ser man, de hoppas jag...kan ju bli trevligt!

Jo, hehe de kommer jag säkert sart få veta.


Arbete

Arbetet flyter bra för tillfället. Du jobbar disciplinerat.


Hmm...vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, efter som jag egentligen pluggar... men har lov nu, men lite plugg blir det ju iaf .


Kärlek

En stor besvikelse väntar om du inte kommer ner på jorden och ser mer praktiskt på saker och ting.


Oj, där ser man...


Relationer

Du riskerar att hamna mitt i en pågående konflikt. Försök dra dig ur i tid.


Okej, får man se upp då!


Av Tjärnmo - 21 februari 2011 13:00

Yes, då har man SPORTLOV !!!




så vad händer ?


Vad SKA man göra?



Roliga saker?

Vad vill jag göra ?



Vad vill folk hitta på?


hmm... många frågor!



Hur ska man kunna bestämma sig?




Vad ska man bestämma för att  göra?




Nån Idé om vad man kan göra?




Vad ska du göra?




Eller om du hade haft/har lov... vad skulle du göra då?



Hur ?


Varför?




När?



Suck... vad jobbigt & svårt! Jag hade velat göra massa saker, som tex hälsa på min mormor som bor utanför Göteborg, men känner la att de är svårt.

Umgås med vänner, blir de nog en del... eller?

Greja hemma, som skulle behövas... skoj, or not! Tvätta, diska, damsuga, tvätta golv... plocka osv osv...

plugga? Läsa en massa böcker? Oh, de skulle behövas... men dock inte lätt när man har en plutt som vill vara med hela tiden... & att man ska leka med han så klart ;)

Möten?

Stan?

In med papper och stuff...

Fixa käk...

Leka/busa/mysa med sonen...

Promenera?

Datorn... / vara social?

Försöka fixa mitt egna schema... så saker & ting för mej - själv är mer regelbundet?

Tankar & funderingar...

Träna?

Handla?


Glömt nåt?


Ganska många måsten... Men hur ska man hinna med allt?




Hmm... på tal om inget alls... Men kan man vara alergisk mot diskmedel ?

Tror jag är de isf! Så en diskmaskin hade ju inte suttit fel !


Ajaa... trött nu som fan, kanske dax <& dra???!




PÖSSS !

Av Tjärnmo - 7 februari 2011 01:04

Ses vi senare idag? Det är frågan!

Av Tjärnmo - 6 februari 2011 22:45

Jag är förrvirrad... jag vet faktiskt inte riktigt vad det är du vill ! Men jag hoppas faktiskt på att du kommer imon som vi har snackat om... och att vi då kan snacka!

Känner att jag behöver höra en del saker rätt från dej och inte på andra sätt för tillfället.

Är du ärlig, eller är det bara snack ?!

Skulle faktiskt väldigt gärna vilja veta det !

Är det nu så att du är ärlig, så skulle det heller inte vara så svårt att säga rätt till mej... eller hur?!!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards