Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under december 2008

Av Tjärnmo - 24 december 2008 00:13

JULAFTON... Idag kommer tomten =D



Vi var hos mathias mormor och morfar vid 12.00 nått och käkade julmat och hade de mysigt med släktnigarna...


Senare på kvällen var vi hos mathias mamma och pappa... fikade och tomten kom och sen öppna vi alla julklapparna... Var en mycket mysig kväll :)



Pösss haaj <3

Av Tjärnmo - 20 december 2008 00:07

drar bilen idag... ska bli kul att fira julen här uppe :)

Jag behövvde verkligen komma bort från falkenberg... & nån dag så kommer jag att flytta därifrån... men inte just nu, skull gå färdigt de sissta här nu... sen får man se va som händer :)


underbart kommer de va!!! =)



Ha en riktigt God jul till er alla! <3<3<3


Kössa Haaaj! <3

Av Tjärnmo - 19 december 2008 23:40

Nu har man äntligen fått Jullov... det var verkligen behövvt kan jag lova! =)

Hopp... idag hände de la inte så mkt... gick upp vid ca: 11.00 vi halv 12 samlades vi på stadsterassen alla 1-2 & 3 or!!! Anna min underbaraste gummza körde mej & Lucaz ner =) Sen vid 13.00 va vi i kyrkan...

Sen följde jesssan med mej och skulle hämta en julklapp på Atalje profilen till min underbara Anna-karn, Lucaz gudmor :)

Sen gick vi & fickade på falkmanska... de var mkt gott! Sen skulle hon hem... och jag väntade på min Ias som skulle komma hem... så vi gick bort till anna-K! ;)

Därefter en timme senare lr nått så kom min Ias och hämtade oss hos henne... och sen åkte vi hem ;)

Vi var bara hemma sen och min pappa kom och vi käka pizza ihop.

Det var en mysig kväll...

sen när han hade åkt kolla vi bara på film osså :)

Av Tjärnmo - 18 december 2008 23:53

Studentfest Äntligen!!!

Första som jag har varit på... och ett rätt kul tema med denna gången! MUSIK!!!!


Anna min underbart fina vän och peter som me är en god vän, passade min lille Lucaz... När jag var ute för å paaarta! ;)


Jessan kom me hem till mej runt 17-18 nått för vi skulle göra oss iordning för kvällen ;O haha! Men tillslut blev de bra iaf... :)
Anna och peter passade Lucaz hos peter... så jag kunde ha lite förfest hemma... fast folket skulle typ komma vid 20... men dom var inte så duktiga på att komma den tiden ;P hahaa... vette fan när dom va framme hos mej men jag vet att dom var hungriga när dom kom ;P Och att vi typ skulle gå  då med ;) hahaa... som tur så hade jag o jessa riktigt kul innan ändå... Sen när vi kom fram till stan och grand så var de dans hela natten lång ;) Kul var det!

Sen när man skulle dra hem... ligger anna o peter o sover =( så har lite svårt att få upp dom! haha... men tillslut kommer peter och hämtar mej ;O känner mej riktigt ELAK! hahaa...men va fan, dom sa att jag skulle höra av mej när jag ville bli hämtad och de gjorde jag juh  :P´Haha... ajja, fin kväll var de iaf!



Kössa! <3

Av Tjärnmo - 15 december 2008 00:06

usch... som jag hatar!

Men denna Måndag var helt okej... jag och Lucaz tog oss en längre sovmorgon är va vi brukar få...


Sen lämnade jag honom på dagis... å cykla ner till stan, prata me underbara jessa :)...

och sen me en av mina lärare och sa att jag inte skulle komma på hans lektion senare...


Sen cykla jag bort till dagis, för dom skulle Lussa å de var mycket mysigt... :)

Sen kom Lina och Anna... vi åkte till Varberg :) Kul, ,men tråkigt att de stängde så fort idag bara! :-(


Träffa även en släkting på gallerian! =) De va kul!


Sen skulle Lucaz sova hos Lisa idag så vi åkte o lämnade honom... sen lämnade Lina oss här hos mej o vi åkte ut för att käka... sen åkte jag o Anna hem till mej igen å tjöta en massa... sen kom peter oxå :)


Ni är underbaara... Jag älskar er!!



Älskar min Lucaz & Ias!!! <3<3<3


Götet IMOOOOOOOON! <3<3<3<3 tror jag... men LÄNGTAR!!! ;)


Pössshaaaj!<3 



Av Tjärnmo - 14 december 2008 00:05

För idag... de var mysigt att eran familj bjöd oss hem... tomtepromenaden var verkligen mysig!

Tackar så väldigt mkt!!! <3

Av Tjärnmo - 13 december 2008 23:46

Blev inte så mkt lussande idag...

utan de blev en förjäklig förmiddag /dag...

Var de värsta jag varit me om på länge nu... så de var väl dags igen att börja cp:a sig... så är de väl!!!? Men ska man bara aceptera det? humm... jag har inte en jävla aning vill jag säga...


Men efter denna dag har jag mått helt cp... Vill hjälpa min lillebror så enormt mycket att jag får panik inom mej som snart kommer lysa igenom om jag inte tar o skärper till mej...

Jag är inte riktigt mej själv nu känner jag... man hör och ser sin omgivning, men ändå känns man inte där... jag vet de låter stört! Men ni får helt enkelt ta denna text som ni känner... Men så här känner JAG!


Jag ska ta och fixa för min lillebror, han mår inte bra där han bor nu... man kan verkligen inte kalla det ett hem...


och dej kommer jag inte kalla nåt annant en Anneli... du är som död för mej i mina ögon... nu vill jag absolut inte ha nåt mer me dej att göra... så du behöver inte försöka ringa mej lr nåt sånt mer... och du skall inte heller ringa min storebror å gråta ut om det... för du har själv satt dej o mej o hela familjen Tjärnmo i den jävla knipa DU är i!!! Jag hatar dej så in i HELVETE!!!!

Du kommer aldrig att få chansen att se ditt barnbarn mer heller... du ska inte tro att du skall få ta hand om honom!!! Du kan inte ta hand om dej själv lr min lillebror lr någon annan... så bara GLÖM DET!!!

Du är nu verkligen död...





Tack för er som förgyllde min kväll... Ni är underbara! <3<3<3

Av Tjärnmo - 7 december 2008 23:44

Till min thessa o hennes nickepicke, för deras 1 års dag!!


Helt cp... att de blev samma dag!! ;)


Pusss på eeeeeer! <3<3<3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Tidigare år

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards