Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Tjärnmo - 24 november 2008 23:24

Jaha, denna måndag börja juh med att älsklingen min skulle iväg till jobbet... fick hjälpa han att fixa några mackor snabbt.


Tråkigt att vi bor på avstånd tycker jag, för jag saknar honom så fort han bara hunit lämna dörren... ='(


Men vi ses iaf helgerna och sen loven... & sen när jag tar studenten så blir det mer ;) hihi! LÄÄÄNGTAR!!! <3


Men annars började inte dagen så lysande, för min lille pojke var inte så glad när han vaknade å skulle upp... han ville inte ha frukost eller nånting alls... allt var bara bläää! Han var ledsen & näsan de bara rann me snor... väldigt tät va han... Inget, Absolut inget va roligt.


Förutom så fort han fick ett papper och en krita, så kunde han måla... & Då blev han lungn & mycket glad...


Men jag ringde upp till dagis & sa att jag & lille Lucaz blir hemma idag. Så vi har varit hemma & myst... Han har varit mycket ledsen & snorig.


En underbar vän till mej, hennes namn är Anna. Hennes lillsyrra var oxå med & de är lilla Lina ;P hehe. Hon är hur gooo som hellst hon med ;O hehe.


 Vi tänkte ha lite myyys iaf, så jag kom på att vi kunde baka lite julgodis, & Hade inte Anna varit här så hade de nog aldrig blivit av, men nu har de det iaf ;D Vi har bakat : Knäck, ischoklad, kolagodis & kokosgodis... blev en hel del iaf...


NU ska pappa få sina jäkla knäck som jag lovat iaf! :) HAhaa...


Annars har de la inte hänt så värst mkt...


Va lite tråkigt, för min lille pojke spydde lite nu här på kvällen, en stund innan han skulle nattas... Så blir att  bli hemma imon med som de ser ut nu iaf... känns inge bra att han ska va på dagis när de är så. =(


hopp... nu har jag sett tre avsnitt med Andra Avenyn med... Fan va braaaaa!!!


Jag hoppas att denna veckan går fort med... för just nu känns de segt, så jäkla trött just nu...


Japp haft en fin helg med folket!

Fredag blev de lungt hemma kväll...

Lördag 20 årsfest... hos en vän! trååk me bråk... men men inte mkt o gö. Blev en snabbis på stan me...

Söndag, Match... vilket var värdelöööööööös!!! men inte mkt å gö där heller... Hahahahaa! ajja, men kul iaf ;O 


Älskar dej min underbara & finaste Mathias, älskling, prins, heeting, hjärtat, ängel... du & Lucaz är mitt allt!!! Älskar er oerhört mycket 


ajja, men godnattis folket! ;)  


Pösss Haaaj! <3

Av Tjärnmo - 24 november 2008 23:24

Jaha, denna måndag börja juh med att älsklingen min skulle iväg till jobbet... fick hjälpa han att fixa några mackor snabbt.


Tråkigt att vi bor på avstånd tycker jag, för jag saknar honom så fort han bara hunit lämna dörren... ='(


Men vi ses iaf helgerna och sen loven... & sen när jag tar studenten så blir det mer ;) hihi! LÄÄÄNGTAR!!! <3


Men annars började inte dagen så lysande, för min lille pojke var inte så glad när han vaknade å skulle upp... han ville inte ha frukost eller nånting alls... allt var bara bläää! Han var ledsen & näsan de bara rann me snor... väldigt tät va han... Inget, Absolut inget va roligt.


Förutom så fort han fick ett papper och en krita, så kunde han måla... & Då blev han lungn & mycket glad...

 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards