Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under juli 2009

Av Tjärnmo - 11 juli 2009 22:34

Idag... ska jag & Mathias min underbara man på bröllop, det är Jonathan... en polare till Mathias som skall gifta sig idag... med sin Maria! :) Det ska bli riktigt trevligt tycker jag... har ännu inte träffat dom sååå... ska bli KUL! hihi.







Här Står Jonathan & Väntar In Sin Brud... :)


Fortsättning följer...

Av Tjärnmo - 10 juli 2009 21:59







Ikväääääll blir det Diggeloo med familjen Adolfsson i Hok! <3


Suuuuper Duuuuper Kuuuuuul!!!!! <3<3<3<3<3


BROLLE va du är snyggeeeeeeer! <3 :D

Av Tjärnmo - 9 juli 2009 21:32

Jaha... Igår kväll hade vi med familjen Adolfsson "familje möte" haha... de var lilla tildus, som hittade på att vi skulle ha de... och att vi skulle hitta på nåt tills att åka på idag då...


Men vädret såg juuuh sådär ut... men vi bär iaf av mot Borås...

När vi väl kommer fram så ser det faktiskt inte så dumt ut, så vi sätter oss lite utanför själva djurparken och börjar fika lite innan vi drar in.

Men sen blev vi så pissiga så... vi, Tildus, jag och Herman drog bort till toan innan oxå! Sen när man kom ut därifrån så hade de juuh självklart börjat regna :P hahaa... men Mathias, Lucaz och Maggan var redan inne på djurparken så vi bara väntade på Arne... sen var vi med inne! :D Det slutade regna en stund efter... men det var inget ösregn som tur var :P hahaha!  Det var faktiskt ett perfekt djurparks besköks väder!!! Inte för varmt och inte kallt heller!! :D Sen gick vi runt där inne och kollade på alla djuren! <3







Av Tjärnmo - 3 juli 2009 22:29

Hej min kära bloggis!


Har märkt att det var sjuuukt längesen jag skrev här... vilket jag anser är väldigt dumt av mej... Men nu hoppas jag verkligen på en förändring, skall göra allt jag kan för att uppdatera mej bättre!



Idag skall jag äntligen upp till gbg igen, ska bli sååå grymt kul...har veerkligen saknat GÖTEBORG, Åka TÅG + Sååå klart min underbara vän Maja! <3


Men idag bär de iaf av... vid 14.19 är tåget på stationen i fbg och sen bär av till underbara gbg! :) Min man, min son lämnar av mej på stationen och vi pussas och kramars hejdå sålänge... blir nu några dagar vi ska vara ifrån varandra, enligt mej känns det väldigt konstigt... för vi är aldrig ifrån varandra!! Men samtidigt så känns det bra och nyttigt för oss... :)


När jag sätter mej på tåget känns det riktigt bra... känns skönt att vara tillbaka på ett tåg...låter nog rätt konstigt, men har åkt rätt mkt tåg tidigare... men har typ varit över ett år som jag inte åkt tåg alls... så nu känns de skönt att de blev av igen! Jag bara hoppas av hela mitt hjärta att de snart blir att vi ses igen!


När jag är framme i gbg så messar jag me Maja & kollar vad hon är... Hon är på stationen... och i mitt huvud säger de att snart såå ses vi!! ( väldigt glad ). När vi äntligen ses så kramars vi om & börjar snacka direkt!


Sen när vi kommit utanför stationen så drar  vi in i en spårvagn och börjar åka mot Angered, där Maja har skaffat sig en egen liten lägenhet :) Väldigt fin är hennes lägenhet, och inredningen är verkligen Maja! Det är en sak som jag verkligen älskar hos Maja...


Vi sätter oss och börjar snacka om allt å inget som faller in... det är oxå en grej som är underbar me Maja... för vi kan verkligen snacka om allt...


Senare mot kvällen så kom vi på att ja, de kan juh vara bra att käka nåt haha... så Maja gjorde världens godaste  nudlar med kycklingsmak och wokade grönsaker och sedan nudlarna med... AS GÖTT blev det!!!!

Sen märkte vi att klockan bara sprng iväg och det var dags för mej att hoppa in i duschen å då var Maja så underbar att hon blåste upp min maderass och bäddade åt mej! Ett tag senare där så kom en killkompis till Maja... han heter Toby, lite små blyg i början... men sen börja vi snacka på som bara den! Verkligen JÄTTE TREVLIGT! :D Därefter så blev klockan ännu mer och det blev dags att dra ut en sväng... så vi tog spårvagnen in till centrum, tyvärr så följde Toby inte med ända in...

Men de va verkligen en trevlig kväll... Tack!!! <3



Obs!!! Min underbara man... ringde så klart under dagen, men ah jag räknade inte alla ggr... men ja skojjar inte... typ säkert 50 ggr!!! :D Maja sa OFTa: "Ringer han nu igen" Hahahaa...

Han är så sjuukt underbar! Älskar dej Mathias Adolfsson av hela mitt hjärta! Saknar så klart även min lille prins! Många pussar å kraaamar till er två!

<3 <3 <3




Fortsättning följer...

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards