Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Tjärnmo - 29 november 2010 11:44

Horoskop



Såhär Ser Det Ut Idag...



Tur Din tur är god och kan hjälpa dig på många sätt idag. Det finns dock ett tillfälle där turen kan svika dig så en viss försiktighet rekommenderas.


Hälsa Förhala inte något som nu måste göras. Sådant som du tidigare har ryggat för upplever du inte längre som problem.


Ekonomi Var noga med hur du placerar dina pengar idag. Ett snedsteg kan ge onödiga konsekvenser, även om de inte blir så stora.


Arbete Du verkar få en helt vanlig dag på jobbet. Inga speciella händelser är att vänta.


Kärlek Det är viktigt att du föregår med gott exempel i en känslig fråga idag. Senare kommer du att vara nöjd med ditt agerande.


Relationer Du är bra på att se lösningar på problem som rör dina nära och kära idag. Ta tillfället i akt och hjälp dem.




Får Se Hur Dagen Kommer Bli ;)

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards