Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

- Fuck You !

Av Tjärnmo - 23 december 2010 22:29

FAN VAD JAG HATAR DEJ !

Lev Med Det !


Du kan inte ens förstå... Hur MYCKET jag HATAR dej ! Jag vill BARA se DEJ DÖD !

För då, hade alla vi andra varit så mycket gladare än vad du kan tänka dej. ALLA andra som inte förstår idag, hade sett med andra ögon hur du funkar.

 

F ATTA : Att jag INTE vill ha dej i MITT liv ! Det är ingen som säger åt mej vad jag ska tycka eller säga. Även om DU nu tror att de är så! Men jag är faktiskt INTE som jag var innan...att du kunde kontrollera mej, manipulera mej... ALDRIG IGEN, säger jag bara! Du kan komma och säga hur mycket skit du bara vill... för du förstår inte att det är MIN vilja att varken prata eller ha dej i MITT liv längre. Utan du skyller på ALLA andra. Men VÄX UPP & GÅ VIDARE !


Du är en : FITTA ! HORA ! "SNORUNGE" som tror att du är 14, men är 48 som även tror att bara du kan manipulera/kontrolera dom som är i din omgivning... så är ALLT bra. Du bara tänker på dej själv! Men dina 3 barn !? En sån som DU borde inte ha kunnat få barn!

Du gör allt för att få vad du SKA ha, Du gör allt för pengar, Du ser inte vad som kan vara bra för andra utan DEJ SJÄLV! Du kan inte ens förstå hur VIDRIG du är. Du har inte insett hur du funkar eller vad du gör för att förstöra för andra.

Du är en sjuk människa som ENBART tänker på dej själv!


Men de är nåt som jag har förstått nu att det kommer du ALDRIG att göra. För DU förstår INTE !

Du är en sjuk människa, som borde ta hjälp! Men absolut INTE av dina barn, (LÄNGRE) utan en annan VUXEN! Du har alltid försökt att vara en kontrollerande och manipulerande människa... och nu kan du inte kontrolera mej längre och det har KNÄCKT DEJ TOTALT!


Att du bara vågar snacka skit om pappa, till mej ÄR bland det värsta du kan göra! Eftersom jag & min pappa har så mycket bättre relation nu än vad det har varit... pågrund av dej!



Att du och pappa inte kan ha en fungerande relation, det kunde man räckna ut.

Men för oss "barn" så SKA ni BÅDA TVÅ... Så borde ni faktiskt kunna vara vuxna. 

Vilket ni inte är idag och det lär ni inte bli heller.

För DU förstör detta! Du har ALDRIG Varit vuxen och kommer aldrig att kunna bli det heller för att du är SJUK! Men kan INTE INSE DET!




Jag är så jäkla glad över att det blev som det blev för mej...

För då när jag fick min underbara son och kom bort från DEJ och bor själv... har jag insett en massa saker.

Tack vare detta, så har jag öppnat mina ögon... och verkligen förstår!


Även fast att jag är riktigt ledsen över hur saker och ting har blivit för mina bröder, som är pågrund av DEJ!

Så kommer mina bröder alltid finnas varmt i mitt hjärta och det kommer du aldrig att kunna förstöra!



Jag kommer ALDRIG att ge upp, så lev med det jäkla HORA!

 
 
Ingen bild

Diana

25 december 2010 20:19

Jag finns här för dig :) Hon är inte värd dig, du är sååå mycket bätttre !

Tjärnmo

28 december 2010 12:00

Awe... tack hjärtat! Du vet att jag finns för dej med! :) Nä, de är hon verkligen inte!!! Awe, taaaack sååå mycket stumpan !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjärnmo - 6 mars 2013 23:42

Av Tjärnmo - 20 februari 2013 01:31

Idag har det varit en väldigt bra dag trots allt. Lämnade mitt hjärta på förskolan för att själv sedan gå hem & äta frukost och börja plugga. Sedan kom jag på att det kändes som att jag missat nåt som jag skulle göra. Kollar därför i min almanack...

Av Tjärnmo - 14 februari 2013 22:44

Jo, alla hjärtans dag, idag då... Hm, kan vara möjligt att detta är dagen då man myser och gör nåt alldeles extra... När man är i ett förhållande! Men jag som singel & troligen många andra singlar tycker nog att det är som *världens sämsta dag*, en...

<3

Av Tjärnmo - 12 februari 2013 18:02

Bus & Piggelin

Av Tjärnmo - 12 februari 2013 17:59

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards