Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Tjärnmo - 8 februari 2010 21:32

Jaha... ännu en dag då man känneer sig sjukt trött... Men är även sjuk nu... jag har enormt ont i huvudet och min hals... har även en snorig näsa. Känns verkligen inge bra! Jag vill juh va i skolan, trivs asbra där & har grymt kul med de folket som går där... Söta Ida G var sååå himla söt och undrade va jag var och sa att hon saknade mej =)... sååå himla fin hon är! :) Jag blev juh då både glad och sur, sur på mej själv att man är sjuk och inte kan va i skolan... men men, idag fick jag helt enkelt bli hemma... blir nog så imorrn med.   

 

 

 

 

Annars har de la inte hänt så mkt idag, förstökt att plugga... gick la sådär... Fick fram de flesta svaren men hann inte skriva ner dom... för sen skulle jag hämta Lucaz på dagis, Mathias va snäll och lämnade han där... tyckte han kunde va där ändå och leka lite... så kunde jag ta de lite lungt med... Hade juh rätt svårt att koncentrera mej på samhällskunskapen märkte jag... Men kanske inte va så konstigt?

 

 

 

Har iaf fixat middag idag med och diskat lite och duschat Lucaz... han behövde verkligen det... han röjjde här som bara den så efter middag duscha jag av han lite snabbt... När jag la han på skötbordet så filma jag han lite... han är sååå himla underbar min lille pojke!

 

 

Han har börjat säga  nu att han vill kissa på pottan innan man tar på han blöjan :)

Men idaaag så BAJSADE han för FÖRSTA gången på POTTAN!!!!

Jag blev värsta LYCKLIG!!! =)

JAG ÄR SÅÅÅÅ STOLT ÖVER MIN LILLE SON!!! ÄLSKAR DEJ LUCAZ, DU ÄR MAMMAS PRINS!!!! <3<3<3

 

 

Men nu har de inte hänt så mkt... blir lungt här i kväll :)

 

 

 

 

PÖSSHAAAJ!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards