Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Torsdag !

Av Tjärnmo - 28 april 2011 21:48



Först & främst vill jag Gratta min underbara bror som fyller 24 år idag! <3


Stort Grattis!

Älskar dej brorshaan! <3





Idag har dagen varit väldigt, upp och ner... vet faktiskt inte riktigt varför, men svängigt har de allt varit. Men morgonen började la okej. Sen var de la lite skumt på vägen ner till bussen. Men sen när man satt på bussen så fick jag ett väldigt bra samtal och ett väldigt bra beslut, som jag snart väntat på i ett år nu, men får ju säga att eftersom det var ett väldigt bra beslut så var det värt väntan och allt krångel som varit med olika papper osv. 



Men annars så har de la inte hänt så mkt idag... varit en lång dag och när jag och en vän skulle gå mot bussen hem så, var vi inte framme vid hållplatsen, men jag vinkade in bussen så den skulle fatta att vi skulle med, den stannade och vi gick närmare då, men sen så bara den körde iaf :/ Det blev jag ruskigt irreterad på... men men, som tur så frågade jag en annan på skolan och hon var helt underbar och körde in oss till stan och till dagis, där min lille prins är =)


Du ska ha stort TACK! :)


I mitt huvud så är det alltid enormt mycket som snurrar & snurrar runt... och lovar att det är sjukt jobbigt!

Jag har väldigt mycket just nu i skolan och överallt. Men men... jag tar en dag i taget och jag gör så gott jag kan varje dag!


Har än sålänge bara i denna veckan gått i skolan två dagar, ons & torsdag men de
 är skola imon oxå, jag är bara grymt trött efter dessa... Men de har varit enormt skönt med lov, men jobbigt nu när man är tillbaka och ska jobba hårt... galet att man är helt slut efter två dagar, men så är det!



Vill även säga här, att jag älskar min mormor och jag är glad att det gått bra idag! <3 Men även min underbara morbror m.familj som uppdaterar mej om saker! <3



Imon får vi se hur dagen blir, är ju iaf upp tidigt som gäller och bort till dagis, med min prins, därefter mot bussen och skolan för min del... och sen plugga!

Imon blir de nog att hjälpa en vän med färgning. Just de, kanske på möte med senare på dagen om allt går som de ska... och få veta hur läget är med mej, som pulsen, blodtryck & vikt osså. Som vi kollar typ varannan vecka.


Jag vet att jag gått ner en del nu, vet inte exakt hur mkt men kanske snart 15kg eller nåt... jag vet att de inte är på ett så bra sätt, eller att de är bra att gå ner som jag gör just nu. Men vad ska jag göra... jag käkar åtminstone nåt, även om det inte är mer än så just nu... vet att jag inte kommer öka enormt sen heller så, kommer va lugnt. För mej så funkar detta just nu, har varit såhär ett bra tag nu, börja nog lite innan i sommras/hösten 2010 och jag rusar inte ner i vikt, utan lite i taget, vilket är bra! =)


Känns även bra. :)






Men nu blir de snart sängen...




Så, Natti Natti !


&


Ha de så fint ! :) <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjärnmo - 6 mars 2013 23:42

Av Tjärnmo - 20 februari 2013 01:31

Idag har det varit en väldigt bra dag trots allt. Lämnade mitt hjärta på förskolan för att själv sedan gå hem & äta frukost och börja plugga. Sedan kom jag på att det kändes som att jag missat nåt som jag skulle göra. Kollar därför i min almanack...

Av Tjärnmo - 14 februari 2013 22:44

Jo, alla hjärtans dag, idag då... Hm, kan vara möjligt att detta är dagen då man myser och gör nåt alldeles extra... När man är i ett förhållande! Men jag som singel & troligen många andra singlar tycker nog att det är som *världens sämsta dag*, en...

<3

Av Tjärnmo - 12 februari 2013 18:02

Bus & Piggelin

Av Tjärnmo - 12 februari 2013 17:59

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards