Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Tjärnmo - 29 mars 2011 00:01

Heej Bloggen !


Får se igen hur det ser ut imorgon... Men tror iaf att jag ska redovisa mitt imorgon i psykologi om Tourettes syndrom. Har iaf suttit med det ett bra tag här nu ikväll... och de känns okej... hade tänkt att det skulle vara en massa mer... men tror det får räcka här om de nu ska bli redovisat.


Sen kommer jag ändå fortsätta att arbeta med detta eftersom att det kommer vara med i mitt samhällsarbete med.



Men men...


Idag har jag haft en helt okej dag iaf, tvättat, vikt tvätt, diskat, och plockat lite här hemma... sen har jag varit ute med min son och lekt. Sen grillade vi för första gången i år. Det blev väldigt mumsigt! =)


Annars har de inte hänt så mycket... rätt lugnt ikväll, med massa plugg.


Imon (Idag) 29/3-2011 fyller min prins 4 år, så de ska vi fira lite på morgonen...med sång och lite gottigott... sen blir de dagis, för lilleman och plugget för mej.


Sen hämta honom igen och fira hans dag med mycke gott och kul =)



Näpp... nu ska jag sova!!






Natti !

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards