Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Tjärnmo - 9 februari 2009 22:31

Hummm... ännu en värdelös måndag!


Jag riktigt hatar måndagar... för de är bara helt värdelösa!

Jag har inte gjort nåt vettigt i skolan... asjobbigt som fan! Stör mej så jäkla mkt på skolan idag så jag vet inte va ja ska ta vägen... För dagen började inte så värst bra för när man kom dit så hade man juh inte den lektoinen som man bruka ha... & jag & Lucaz har varit sjuka... & då tänker man inte de första man gör när man kommer tillbaka till skolan... att opps, vi har nya scheman! NÄÄE! så de hade jag juh totalt glömt bort... men men... så när jag va på skolan så "tidigt" som jag var passade jag på att försöka leta upp lärare & syv & rektor osv... men lyckades inge vidare om man säger så... för vår rektor har inte ens ett kontor att sitta på... hon springer runt på olika ställen & är även lärare i olika lektioner... fattar inte alls hur hon pallar det!

Men som tur är... så äre inte jag som skall lösa de problemet!


Men men... När jag då inser vilka problem jag har fått me mitt schema så blir jag sååååå jäkla trött... å vill bara att skolan ska försvinna. Usch, jag vet inte alls hur det ska gå... men just nu börjar jag känna mej orolig över allt... för det är så mkt att ja själv inte vet va ja ska ta vägen... men förhoppningsvis så löser de sig på onsdag! För då ska jag träffa Kim vår syv... & hon bukar veta hur saker & ting ska lösas... ( :



Men annars har de väl inte hänt så mkt... Jag & jessi var & fika på falkmanska villket var JÄTTE mysigt! Efter det gick vi bort till ungdomsmottagningen idag... hehe, va kul! Träffa även Anna-karin som kom dit bara lite efter oss... hehe...  va kul för hon såg inte mej först... utan när hon satte sig ner så sa jag hej, för jag såg att de va hon :P hehe.


sen efter det så gick ja tillbaka till skolan för jag har min sista lektion med hallon 14.45 - 16.00 i hotell. Var la helt okej... idag fick vi läxa till måndagen efter lovet...


Efter det så gick jag hem... fast jag mötte hjärtat mitt så vi kunde åka å hämta Lucaz innan & sen åkte vi hem.

Har myyyst en massa me Lucaz & Mathias & fixat käk innan min Mathias skulle åka till jobbe här nu i kväll... Är så tråkigt när Mathias ska åka... Allt känns juh sååå bra när han är här! <3


Jaa, sen har ja bara nattat Lucaz & Hamnat här vid dumburken... pallar tyvärr inte att plugga efter man har nattat han... men skulle fan behöva för har massa prov som jag måste göra! Usch... & BLÄÄÄ!


Humm... ja bara hoppas just nu att Ingrid min svenska lärare förstår... och att jag får fixa av saker efter lovet!



Är sjukt orolig för hur de kommer bli imon i skolan... känns INGE vidare!!! : (


Försökt fixat hjälp till lillbrorsan idag me... men fick bara lämnat telesvar! hoppas dom ringer upp imon!


Ajja... de va la äntligen allt...



Älskar dej, min Lucaz & Mathias... ni är mitt allt! <33




Pössshaaaj! <3


Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards