Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Tjärnmo - 10 februari 2009 22:55

Jag vill börja me att säga grattis, till min underbara jessi & hennes Johan som har ett år IDAG!!  : )



Ja & annars har de inte varit så mkt man skulle kunna ta upp här men lite har jag nog allt... Som tex... att idag har jag varit väldigt trött & är de nu med så ska snart bli sängen & nana för min del... skall juh upp i min & va på skolan vid 8.00 å de kan ja lova att kjag inte är van vid nu... men nu börjar apu:n igen...


Idag då så har dagen börjat väldigt trött & segt... men sen så har vi alltid svenska på tisdag morgon så efter att Ingrid sakt allt innan... så skulle ja börja me mitt "föredrag" som skulle hålla på i 5 hela minuter... men de jag skulle tjöta om hade jag kunnat lr iaf nästan tjötat om en hel lektion... så intressant är det! Hahaa... lr ja iaf för mej :P


Men iaf de roliga va att jessi... hon trodde inte alls att jag hade tänkt på ens va jag skulle snacka om... så hon blev allt paff ;) hehe... Riktigt kul gummzan! Ämnet va: Manligt / Kvinnligt... trevligt ämne måste ja säga!


Jag tog upp de om:

  • Uppfostran
  • Kläder
  • barn
  • pojkar / flickor
  • Leksaker - mest barbie & ken dock...


sen efter de skulle vi gå till bibloteket för där hade dom nån slags grej om detta ämnet me... läste en rätt kul text... så de va helt okej.


ja & sen hade vi rast & efter det så var de dags för religion på samma ställe & lärare :)

Vi snacka å läste om Hinduism, de var faktiskt intressant... vi kollade på en kort film & jag tillome anteknade under filmen... kändes fint ;O haha!

Men de verkade inte så komplicerat likxom så de va kul.


Ja & efter det så fixade ja lite ärenden i stan & därefter hämta ja min lille gos prins på dagis. Han sov när jag kom dit o han hade inte sovit så länge... men som tur gick de att flytta över han till hans vagn, så han fick fortsatt sova en stund till... Annars har vi bara varit hemma & haft de lungt & mysigt!



Den 28/2 blir de förfest på grand... skall bli riktigt kul! Längtar redan dit!!! ( : <3 




Sett Andra avenyn idag med... sååå grymt bra! kim hade inte hiv & inte tony heller... fint jobbat killar!!!   : ) hehe.

Keligt att de bara går en dag i veckan... : (



Men men... får nog bli mer tjöt på mej imon lr nåt... känner att nu äre dags... ska juh upp imon med & ha apu, så vill va lite utvilad... iaf så gott som de går!




Älskar dej hjärtat & lill prinsen! <3



Pössshaaaj! <3<3<3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards