Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Tjärnmo - 15 januari 2010 11:45

Jaaa usch ! Att de kulle vara såhär jobbigt att börja skolan igen! Möhöhöh... näe nu tog jag väl i lite... för det har varit kul & jag trivs enormt mycket på skolan... Gillar att man kommer ut från stan! 

 

Det som har varit jobbig är det att de kom så mycket på en & samma gång. Fick börja direkt på morgonen i måndags med att jobba med matte, USCH & SUCK var det jag kände! Jag verkligen HATAR matte... de är inte min grej lixom! Men så äre! Jag har inte heller haft matte på typ 3 år! Så de här blir lite nytt igen kan man juh säga!

 

 

Men annars var jag mest orolig i torsdags för idag, för har inte hunnit plugga med engelskan... & de var sjukt mkt! & svårt... Lixom engelska b... ooh! Men Igår kväll satt vi å jobba som bara den... men blev inte rikitgt fördiga... Men har lite tid på mej här på morgonen, för börjar inte innan 10 :)

 

Men under lektionen så hann vi inte ens gå igenom det... utan de blev short story om Graham Greene & Emelie berättade lite kort om Graham Greene. Sen skulle vi hämta en bok som vi skulle börja läsa. Men min var så här sönder & skit i kanten så fick lämna den på experditionen ( eller hur fasen de nu stavas! )Men så fuck glömde jag ju hämta den i fredags bara för det! Suck!! :(

 

 

Skönt att sluta 12.10 när bussen går 13.30 De är fina grejer!!

 

Men som tur så fick Mathias låna min pappas bil, så att han kunde hämta mej & Emelie! Men Ida & Nora åkte oxå med... fanns ju plats till dom em så jag sa att dom fick åka me =) För jag är ju så snäll! :) + Min pappa är underbar... vi har fått låna hans bil mkt nu... han är så snäller!!

 

 

Humm... De är tydligen "fest" på skolan med... fast de är de nog typ varje helg, de är va jag hört iaf, men var lite sugen på de... men alla är först på å sen är typ ingen så de blev inget me det... kände de att jag skiter i de ikväll... att de kanske blir festa imon istället...

 

 

 

Så blir slappt...

 

 

 

Ajaa...

 

 

 

 

 

Ha de fint!

 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards