Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg under februari 2010

Av Tjärnmo - 18 februari 2010 22:24

Det händer väl inte varje dag att man hatar sin mamma... men jag har mina skäl ! & Jag verkligen HATAR min så kallade mamma... Vill inte ha nåt me dej att göra... har så mycket ILSKA, att det kommer smälla nästa gång !

 

Den som inte tror mej, får ta det med mej!

 

Jag mår såå sjukt dåligt, pågrund av mycke saker som hänt... men just nu handlar det om att jag inte kan göra ett dugg för att få min lillebror att förstå hur mycket han betyder för mej & hur mycket jag vill hjälpa honom att få det så mycket bättre!!! 

 

Vill inte se att han lever som han gör nu... Han lever i min skugga, det som jag fick ta på mej är nu det han går & bär på ! 

 

Jag vill inte att det ska vara så... men va faaan ska jag göra när han inte lyssnar????

 

Han lyssnar på hennes JÄVLA skit och låter sig manupileras - eller huur faan de stavas! : ( ... så som jag oxå har levt ! Jag ser det sååå tydligt... men jag... 

 

VET FAN INTE VAD ELLER HUR JAG SKA GÖRA FÖR ATT FÅ DET ATT ÄNDRAS!!!  

 

 

 

Älskar dej Daniel, du kommer alltid finnas i mitt <3:a !

Av Tjärnmo - 17 februari 2010 23:26

Humm...


  


Min högra hand för tillfället !


Tror att mitt ringfinger är stukad ! : (

Av Tjärnmo - 16 februari 2010 21:15

Jaa... vi hade värsta tunering & grejjer me olika skolor =)





Killarna väldigt intresserade ;)  Allmän 1 på plan ! :P  Alexandra ! :)      ida ^^   Îda^^ <3


Allmän 1 på plan ^^ : )  

Av Tjärnmo - 14 februari 2010 03:14

Ja, då var man hemma & morfar fått åka hem...

Jag tycker att det har varit en både väldigt jobbig och rolig ute kväll... när jag kunde koppla bort en VISS person som måste va ute när man själv är det... :(

 

Men men... finns juh inte så mkt man kan göra åt det när man bor i samma stad!

Men hon vet att jag inte vill ha nåt me henne att göra då behöver man inte komma FRAM!!! Man behöver inte heller "visa" upp sin nya kille... För JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!!

 

 

Gaaaaaaaaah vad mycket ILSKA jag får när jag "behöver" se denna människa!

Jag är sååå fruktansvärt TRÖTT på att höra samma saker varje gång...

 

 

ajja... de får bli att skriva mer om detta imon!

 

 

 

 

För jag är såååååååå GRYMT TRÖTT & LITE FULLER JUST NU!!!

 

 

 

 

Men jag är sååååå himla glad att jag fick träffa dej min bror ikväll! & DANSA med dej!!! ÄLSKAR DEJ MARCUS!!!!

 

 

 

 

 

Tackar även min underbara "SYRRA" Thessa & hennes Nicklas för en mycke trevlig kväll!!! :D <3 <3 <3

 

 

Tack, till pappa som passa min pojke när han sov med! ÄLSKAR DEJ PAPPA! <3










PÖSSSHAAJ!

 

Av Tjärnmo - 14 februari 2010 03:11

 

ÄLSKAR DEJ MATHIAS

 

 

 

ADOLFSSON !!!

 

 

 

 

<3 <3 <3 <3 <3 <3

 

 

 

 

 

Middagen ikväll ^^ :)

  

 

Min son, Älskar dej!  

 

Av Tjärnmo - 13 februari 2010 22:00

Med min älskling & min underbara syrra Thessa & hennes man Nicklas Rasmussen :)

 

 

 

 

Kommer Bli KUUUUUUL!!! :D      <3 <3 <3

 

 

 

Min äks!  

  Thessa & Nicke! Jaaaag! ^^   Thessa!! <3  PAPPA! <3  NICKE!! =)  ÄLSKLING! <3  Nicke & thessa! <3  PAPPSEn! <3 

tHESSA & NiCKE!   

Av Tjärnmo - 12 februari 2010 21:30

+ Att nu är min underbara "syrra" här så vi kommer hitta på en massa kul hoppas jag :D

 

 

Fast idag kl: 8.00 så skulle jag träffa en läkare, så de fick lilla du följa med på...kanske inte så kul, men de fick du stå ut med! :) Kändes riktigt bra för en gångs skull... Kändes iaf som att han LYSSNA och FATTA vad jag menade med det mesta iaf :)

 

Jag bara hoppas att jag nu snart får svar på prover och ny tid för att kolla hur de egentligen ligger till med mej !

 

 

 

Sen blev vi körda till skolan av min älskling, börja 10.00 med att ha Eng B. Var ingen höjjdare! Nästan somnade : / Men aah, så äre me mej nu för tiden... :( Sen fick vi typ 5 min & sen var det Matte. INGEN höjjdare det heller!!! Men vi sluta iaf tidigt på fredagar :D

Sen käka vi lunch innan Mathias kom & hämta oss... vi fick fläskfilé och klyfftpotatias, gött gött!  + Ett vaniljhjärta som efterrätt xD

Inte dåligt... Thessa min underbara syrra och andra underbara elever på skolan var juh även me, så de underlättar en del ;)

 

 

 

Men annars har de la inte hänt så värst mkt idag, spela typ kort när vi kom hem... & MATHIAS FUSKA!!!

Så jag sa allt ifrån! Men då tog de hus i HELVETE xD

 

HAha... fast nu äre lungt så...

 

Jag & Thessa fixat käk, kyckling gryta... & ris. Blev la lite starkt tyvärr... berukar inte bli så, men man kan inte lyckas me allt alltid! xD

 

Ajja...

 

 

 

 

Sen kom min underbara EFTERLÄNGTADE BÄÄÄBIS HEM!

Naaaw va ja har saaaknat dej min lille prins! Jag älskar dej såååå himla mkt LUCAZ! <3 <3 <3

 

 

Så vi käkade & sen fick han titta lite på tv å busa å sen var de sängen som vänta :) Vi får leka mer imon ;)

 

 

 

 

Så gjorde jag då ordning honom för sängen & Mathias natta honom :)

 

Jag & Thessa kolla på let´s dance :) Vi har dock inte sett vem som åkte ut, men men...

Men vi kolla på: Aladdin, men Thessa somna... så hon va rätt trött idag :P

 

Men varit lång dag så jag förstår henne =)

 

 

 

 

Jag ska la själv dra mej till sängs med... lång dag imon. Imon kommer man få träffa Thessas kille... kommer bli trevligt! :)

 

 

 

 

Om man ska nämna hur de är nu bara med tröttheten så finns den kvar... jag är grymt trött hela tiden... finns ingen energi !

Har ont i huvudet fortfarande med *SUCK*

 

 

 

Så bäst man vilar upp sig till nästa dag imon! :)

 

 

Men men... hoppas ni har de bra! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pösshaaaaaaaj! :) <3

 

Av Tjärnmo - 11 februari 2010 09:45

Sååå är du äntligen hos mej igen! Runt 15. 40 sååå ses vi igen! Det ska bli GRYMT kul !!! Jag har saknat dej sååå himlans mkt nu "syrran"!!!

 

 

 

Älskar dej Tessa! <3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards