Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Tjärnmo - 1 oktober 2009 22:38

På att samhället är som det är...

 

 

 

Komunen säger juh att man ska få så mkt "hjälp" som man behöver...

& att alla ska behandlas lika... De är iaf va dom har sakt till mej...

 

 

 

Men de var iaf bara för nån dag sen som dom sa att jag inte kommer att få flytta idag som det var bestämmt från början, men dom har juh entligen FATTAT att TRE familjer INTE kan flytta samtidigt... vilket är bra. Men de är nått som dom borde fattat innan... det är inget som vi familjer ska behöva få in i deras huvuden! Men det var väl vad som behövdes iaf...

 

Humm sen är jag fett irriterad på att dom som bor där jag ska flytta har 5 jäkla dagar på sig... & jag får knappt en dag!!!!! Sjukt för fan!!!

Men nån mer dag måste jag faktiskt ha...

 

Jag tycker synd om dom som ska flytta in här sen... för tydligen så är det bråttom för dom att komma hit... men de är juh iaf komunens fel...

 

Men riktigt lessen att dom behandlas på de sättet som är nu...

Men jag ska iaf flytta ut härifrån så fort som möjligt så dom får in sina grejjer...

 

 

Men riktigt besviken på hur detta går till...

 

 

 

FAN !

 

 

 

 

 

 

  

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards