Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Tjärnmo - 13 oktober 2009 22:46

  

Titta bara va putte, putte liiiiten min lille Lucaz är här!

 

Saknar alla Mvc - kontroller... när man vägde sig, mätte magen osv...

när man känner sparkar, ALLT!

 

Vill snart igen... Längtar sjukt mkt!!!!

 

 

 

  

Saknar de här lill/e,a...

att få hålla i !

 

 

 

 <3<3<3

Av Tjärnmo - 13 oktober 2009 22:02

Idag när jag lämnat Lucaz på dagis, så valde jag att gå en stund idag med... fast blev tyvärr inte lika länge, men iaf ca: 40 min... Bättre än inget!

 

Gick inte så länge idag, för att jag kände att jag började få ont, typ skoskav... fast visste inte först om de var det. Så jag bestämde mej att nu ska jag gå färdigt denna rundan & sen går jag hemmåt. När jag kom hem så "sparka" jag typ av mej skorna... ville bara ha av dom!

Sen tog jag av mej sockarna... & såg att jag har skoskav, då va de inte kul längre... gör verkligen ont! :-(

 

 

Min Taattooi, Älskar den ! <3 

 

 

Därefter satta jag mej lite i soffan & glodde på tv, tog två mackor till frukost.

Sen hoppa jag in i badet, riktigt skööönt! 

 

Sen har jag ringt lite samtal & fixat & donat... sen har det inte blivit så mkt jobb koll lr praktik letande som jag hade tänkt mej idag... 

 

Men fick ett viktigt papper, som gäller för imon & de ska bli kul!

Får hoppas bara att de kan bli nåt... annars äree la bara inte meningen, tyvärr...

 

Men men... 

 

Jag har börjat undra när dom ska ta & sätta fart här i min lägenhet, så jag får väl ta & ringa imon & kolla... känner de att jag vill inte vara för på de första... utan låta de börja, eftersom dom ändå vet va som ska göras här. Men man får väl ringa & gnälla lite så kommer dom väl så småningon! HAhaha... de är så de funkar här :P haha!

 

Men annars hare la inte hänt så mkt idag...

 

Dagen min har funkat, men de är nu här på kvällen som man har varit lite tjurigare, men jag börjar bli trött känner jag med... 

 

Men har blivit sur för att:

  • Inte har hittat mina favvo mysbyxor = (
  • För att datorn lr de mobila bredbandet inte ville funka när jag skulle sitta här
  • usch, ja de va säkert nåt mer... men kommer inte på nu.
  • Stör mej bara allmänt på allt...
  • Jobbiga jäkla perioden inte tar slut bland annat... :'(

 

 

Haha!

 

 

Usch, va de låter tagiskt! :O 

Jag överlever! ;) 

 

 

Snart blir de iaf natten för mej... sjukt trött idag lr här nu

iaf... & Imon händer de grejjer så måste va utvilad!

 

  

 

Ha de!

 

 

OBS!!!!

 

Idag har jag gått :

 

5061 steg... mer lr mindre iaf!

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards