Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Tjärnmo - 3 oktober 2009 22:47


Dead by April : Losing You






Vanilla Sky : Umbrella





Vanilla Sky : A Thousand Miles






Seether : Breakdown





Negative : Won't let Go






Negative : Still Alive

Av Tjärnmo - 3 oktober 2009 22:26

Att det kan hända så mkt bara av att man hör en underbart vacker röst, det gjorde jag iaf igår ikväll när jag kollade på Lilla Melodifestivalen !

 

En kille som heter Ulrik, var med i programmet & jag fastnade direkt... det är som att man blivit kääär... fast ändå inte. När jag menar käär så är det inte att jag menar att jag är kär i honom, utan hans underbara röst och hans verkligen fina låt som han själv har skrivit. ( För jag kände att de där lät lite konstigt) Men han är verkligen en söt kille... 

Nu vet jag inte hur gammal han är... men han verkar vara en ung kille med fötterna på jorden & veta vad han snackar om. Mogen kille!

 

Hans röst är helt undebar... något hes på nåt sätt...låter suuuper fint!

Hans låt är verkligen inspirerande och stark. Han har verkligen gjort den kanon!

 

 

Jag är verkligen glad över att han vann, för de är han verkligen värd med den fina låten! 

Jag HEJJADE på dej grabben! 

Så jag var överlycklig när jag såg att du vann... & NU kan jag inte sluta lyssna på den underbara låten!  

 

 

 

Fortsätt så !! :)

Av Tjärnmo - 3 oktober 2009 11:06




Sjuuuukt Grym Kille!



Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards