Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Tjärnmo - 4 oktober 2009 23:13

Jaha... då var det söndag igen.

Kallar detta inlägget för: "Sissta Natten" Pågrund av att jag hoppas att det blir en efterlängtad flytt imon!

Men som sakt vet jag inte det ännu, förens imon. Men HOPPAS det lovar jag att jag gör...



SNÄLLA Håll Tummarna För Mej !



På ett sätt känns det riktigt skönt att "om" nu detta är sissta natten häär...

Men även att det känns skummt... Precis tvättat & använt en grejj där inne som jag inte använt innan... varför hände de idag, tänkte jag efter. Humm... lite konstigt tycker jag, menmen...

Känns skummt att detta är sissta natten häär... men jag är glaaad för det, så va lugn! ;)



Vill verkligen in i min två:a imon !!!!


Vill åt allt det underbaraaa som finns där... Hihi !

Som bl.a är :

  • Två:a på: 74 km2 Stooor!
  • Badkaaaaar
  • Balkooong
  • Lucaz, ska få ha sina grejjer i ett rum !
  • Finns nog mer & tillägga... men tror ni fattar va jag menar ;)

Kommer bli FETT najs ! :O


Möhöhöhöhöhöhöhöhöööööö 


Men men... annars har de inte hänt mkt idag, lr i helgen...

packat en del & grejjat...




Näe... nu ska jag gå & Nana!

  

Ville bara säga de me att jag har fortfarande ont i halsen & hostar :(

Känner verkligen att saker & ting är "jobbigare" när man är sjuk!

Fett Dåligt!!!!


  


Känner mej sådäär ^^ Bajs !





PÖSS !

Av Tjärnmo - 4 oktober 2009 21:47

Var nyss inne på min lunar, vilket jag inte varit på ett bra jäkla tag... brukar lixom inte "hänga" där så mkt längre... Men så hitta jag de här!!


http://www.ungaforaldrar.gmvinberg.se



Underbart! Visste inte att ni höll på ännu! Men vaaaa KUL!

 

Måste snart hänga me på era träffar känner jag!

 

 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards