Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Tjärnmo - 14 oktober 2009 22:32

Så nu är snart kvällen slut & snart även dax att gå & nana, innan man ska sen lämna Lille Lucaz på dagis igen.

 

 

Idag började dagen helt okej...

efter att Lucaz fått frukost så blev han tvättad och påklädd.

Därefter så på me mer ytterkläder & sen iväg till dagis.

 

Jag hade tänkt att jag skulle hinna gå en sväng, men blev inte va idag... jag kände att jag kommer nog ändå hinna gå mer senare.

+ att jag har värsta skoskav efter igår, från min promenad med de vääärsta skorna!

Huh... fast ja trodde de skulle va bra, för de är typ "ut & gå skor" Men icke!

 

 

Men ja satte mej lite här... och käka två mackor, me lite o´boy & dricka till.

Sen fick ja bråttom att hoppa in i duschen, för därefter skulle jag på ett möte på AF, hade fått en kallslse igår. 

Ritz Konditori var det som vill ha en kallskänka, å de hade la passat helt okej! ;) hehe.

 

Men men... får väl se.

 

Sen kände jag att de är ingen idé att dra hemmåt när jag snart ändå ska va i stan igen.

Så jag gick bort till Bvc & hörde mej lite för om olika grejjer ;)

Säger inge mer! : )

 

Men dom skulle iaf prata om de som jag prata me en om & ringa mej nästa vecka :)

Så de låter juh bra de iaf...

 

Sen tänkte ja att jag skulle käka lunch, hade tänkt mej stantons... men de va fööö mkt folk så pallade inte me de. Så gick lite på stan innan... nästa möte, då träffa jag på UNDERBARA jessika, Fick väsrsta kraaamen & Jag var så glad för å se henne igen! <3

 

Kände att tiden bara sprang iväg på en mkt mkt kort stund. Så sen gick ja bort till nästa möte, som var på ungdomsmott...

 

De gick mkt bra...

Sen kände jag att jag måste käka, så jag kände att jag får ta & dra till nåt ställe i stan...

gick till: Royal Thai

 

Riktigt jäkla gott är det där !

Var buffé me massa smarrit! :)

 

 

Hihi...

 

 

 

Därefter så gick jag runt lite i stan & kollade på olika grejjer...

är alltid trevligt!

 

Jag var den vid 16.00 tiden på skolan med för att träffa syv, känns "värre" lr har svårare att bestämma mej vad jag ska plugga för nåt och var. Det blev mkt svårare nu, än va de va innan... men ja är rätt öppen så tror att hon kommer leda mej rätt tillslut. 

 

Men men...

 

Sen stog Mathias me Lucaz utanför skolan & väntade på mej, va gulligt av dom! Sen gick vi en liten minivända på stan tillsammans & sen hem. 

 

Mathias gjorde tillomed "maten" hemma sen ;) Hehe.

Det blev helt okej, även om de va små fel. Men de gick & äta. 

Jag var dock inte så hungrig eftersom jag käkat värsta buffén tidigare ;) hehe.

 

Men men... lite gick ner iaf.

 

 

 

Kommer att komma lite bilder, när jag hinner.

 

Men nu var de la allt för idag, imon kommer de nog inte hända lika mkt, men lite ska jag väl se till... Blir att plocka & grejja här hemma imon, ska även tvätta imon... uscha! 

Men måste göras det me.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBS!!!!

 

Jaha, idag har jag gått... 

 

Mer lr mindre...

 

 

7.888, Steg... Rätt nöjd faktiskt!

 

 

 

 

 

Men nu, hoppas jag att ni haft en riktigt bra dag, kväll...

 

så hörs vi mer imon!

 

Kram på er!

 

 

 

 

Älskar min underbara lilla familj ! <3

 

 

Av Tjärnmo - 14 oktober 2009 08:15

Jajjäemen... Idag var de onsdag igen då.

Idag har jag mkt, lr hyffsta mkt att gö iaf.

Men först så ska jag snart lämna Lucaz på dagis, vet inte om jag kommer gå en stund efter det idag me, de får jag se...

 

Men sen vid 10.30 så ska jag vara på AF.

Rekyteringsträff... jag hoppas verkligen att detta kan bli nåt för mej... känner nu iaf att det hade varit riktigt kul, om jag skulle få detta jobb!

 

 

Men får vänta & se =)

 

 

Sen blir de kanske att gå till Bvc & höra lite saker med dom, efter det så blir de nog hem igen & fortsätta kolla praktik/jobb.

 

Sen hoppas jag att de blir lunch & därefter ska jag vara på ett möte kl: 13.00 ...

 

Kl: 16.00 ska jag oxå vara på ett möte... fast på gymnasieskolan, ska träffa en Syv, för att kanske plugga upp lite ämnen senare, som bla matte och andra ämnen som jag inte läst tidigare... Som jag anser är intressanta för min del.

 

Men men... Annars får vi se vad dagen har att bjuda på. Detta är iaf min början hur de kommer se ut!

 

  

 

 

 

 

Ha de gott nu folk! 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards