Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Tjärnmo - 29 oktober 2009 22:27

Idag var vi tvugna att dra oss upp tidigt för att 8.10 skulle Lucaz vara hos tandläkaren... Kan lungt säga att de var grymt jobbigt & ändå har vi inte varit uppe mkt senare de andra dagarna heller... men man gick la å la sig försent igår.

 

 

Men kommer nog en liten fortsttning hur de gick^^...

Han var riktigt duktig min lilla prins! <3

 

Men annars har de inte hänt så mkt mer idag...

Tilda, Mathias lillsyrra ville att vi skulle komma upp till Värnamo. Så de fick bli en helg här uppe. Var uppe här vid 15.00 tiden, rätt lagom... jag å Lucaz sov även en stund i bilen, riktigt gött! ;D

 

Men kommer hem på söndag igen.

Får se va som händer... här uppe men vi kommer nog inte göra nåt speciellt.

Utan bara ha de lungt.

Kanske kan bli krogen på lördag, men får se va de leder till... de hade varit kul. Men annars får la de bli av en annan gång bara! :)

 

 

 

 

 

Men men...

 

 

Ska dra & sova nu... riktigt trött!

 

 

 

Ha De Gött!!

 

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards