Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Tjärnmo - 16 oktober 2009 22:45

Idag åker bilen upp igen mot värnamo.

 Innan vi åker änna upp, så blir de en sväng in på ge-kås, för att kolla lite grann på olika saker. Bland annat lite ytterkläder som Lucaz ska ha på dagis, fast vi köpte denna gången bara en bra tröjja till Lucaz och blå:a regnantar.

 

Annars så köpte vi inte så mkt mer... lite dricka & nåt gott! hihi...

 

Träffade underbara tjejen Åsa som jobbade då... Vi måste ses snart tycker ja, så att killarna me får leka! hihi.

 

Sen drog bilen vidare...

 

Vi har precis varit & tränat innebandy, jag & mathias med hans polare.

Jag ensam tjej, men de var riktigt kul! Gjorde ju ett mål me för mitt lag! :)

 

 

Men nu sitter vi här uppe i värnamo & myser... snart i soffan... hihi.

 

 

Nu ska ja gå & mysa...

 

 

 

 

Ha de fint!

 

 

 

 

Av Tjärnmo - 16 oktober 2009 13:00

Humm... de kan man lungt säga, när jag skulle lämna Lucaz på dagis så regnade de även. Nu vet jag inte... törs inte kolla ut :(



Vill ha sommar meeed SOL! haha ;)

Nja, men de är mysigt med vinter & kyligt, men de ska ju va riktig snöööö då med juh!

fast de har de juh tydligen varit hos vissa, lr är :S

Står de på facebook iaf :P



Men men... idag äre juh fredag, blir en lung fredag och snart om nån timme hämta Lucaz & sen iväg mot ge-kås och Värnamo! <3

Var ett tagsen vi var där nu så de ska bli kul... vi ska nog på marknad imon. Trevligt!


Annars händer de inte så mkt mer, va jag vet.


Min underbara pappa var här en liten stund innan, han har precis kommit hem till fbg igen... Han har nämligen varit på sjukhuset i Vbg för han behövde opereras!

Jag har varit väldigt orolig, men allt gick juh bra som tur va!

Älskar dej pappa! <3


Pappa ska även passa vår lille Egon (kanin) nu när vi ska va borta över helgen.

Sååå snäller är han! <3



Annars vette fan va vi kommer gö i helgen... myyys hoppas jag på! Hihi...



Nu har ja skaffat My space med iaf, får se om de är nåt bra :) Man hittar juh sin musik iaf, allti kul! :D


www.myspace.com/tjarnmo 



Men men... nu vill thias sitta här så han får väl göra de, annars sprängs han väl snart! Möhöhöhö <3





Älsk min familja! <3<3<3

Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards