Inte Precis Som Du ! Mina Ord, Mina Tankar & Mitt Liv !

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Tjärnmo - 15 oktober 2009 23:52

De kan man verkligen kalla att denna dagen har varit!

Började bra...

Men när vi kom upp till dagis så blev de juh annorlunda, blev arg!

För att dessa jäkla ungar inte kan lägga av med den skiten som dom håller på med!

Utan dom ska hålla på & elda på dagis & skit! :(

 

NÄE!!!

 

 

 

Jag valde att gå en runda, tänkte de kunde få bort dessa jobbiga tankar.

Men de gick inte så bra... tänkte bara mer & mer på det & blev argare & argare!

Så jag fick stätta mej vid datorn & skriva ner de ist!

Då blev de lite bättre...

 

Huh...

 

 

Näe, men annars har dagen efter mitt möte här hemma blivit riktigt bra!

Gick juh så bra på det mötet...

Är så skönt att inte allt ska krångla hela tiden! ;)

 

 

 

 

Anna. B - Kul att du kom & hälsade på, hade ju en del att snacka om! :)

Får hoppas de blir snart igen.

 

 

 

Men men... blir nog inte mer skrivande ikväll...

 

 

Thessa, du min lilla gummza, älsk dej!

Maja, du är underbar! Saknar dej!

Lina, jag hoppas allt löser sig! Tänker på dej!

A-k - Miss u allot!!!!

 

Älsk er! <3

 

Jonte, din dator - nööörd... då? :) Höhöh...

 

& Lille lille Patrik, nu får du sluta spela wow tycker jag... ;O Möhöhöhö!

 

kramiz, on all my babe´s ! Höhöhö <3

 

 

 

 

Älskar min lilla familj! <3Ha de bra!

  






Av Tjärnmo - 15 oktober 2009 09:44

Huih... Jag blev helt förskräkt när jag kom fram till dagis i morse!

Trodde verkligen inte att de var sant... Jag såg nämligen att polisen hade varit där & lämnat "plast" på dagis vid "soprummet" - att man inte får vara på de området just nu.

 

Jag tycker att det är helt jävla sjukt !

Fattar inte alls hur man kan sjunka sååååå lågt!

Det är förfaaan barn som ska vara på detta jäkla dagis!!!!!

 

Ni som har gjort detta kan inte ha någon respekt alls!

Jag blir verkligen förbannad på de här!!!!

Kan inte få fortsätta så här mkt längre till...

Jag hoppas verkligen att polisen jagar dessa jäkla folk som inte kan vara hemma på nätterna!

 

 

Jag fattar inte vad deras problem är när det måste gå ut över andra...

 

De jag vet & är nog inte ensam om, de är att dom vill ha uppmärksamhet!

Men kommer ni jävlar aldrig få, så länge ni springer iväg... Ni borde ju faktiskt vara så raka att stå för det ni gjort, för de är väl ändå de ni vill????

 

Fan, jävla svin vill jag kalla er som har gjort så jävligt att tillomed elda på ett dagis!!!

 

 

Ta & börja elda på er egna jävla saker ist!!!!!

 

 

 

 

Arg som fan är jag på dessa jäkla svin!


Presentation


Johanna här, jag är 24 år. Singel, ung mamma & bor i Falkenberg med min underbara son - Lucaz.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Era Tankar... Era Ord !

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken Årstid Är Bäst? Skriv gärna varför i gästboken!!!
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter
 Vet ej !

Länkar

Arkiv

Min Räddande Ängel

- Lucaz, min prins... du är min räddande ängel! Du skulle bara veta, vad otroligt mycket du betyder för mej... Att jag är en ung mamma för dej är det BÄSTA för mej som någonsin hänt ! Älskar Dej Av Hela Mitt <3: A !

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards